GİNTAMA 430 - MUHTEŞEM OYUNLAR İLE BOKTAN OYUNLAR ARASINDAKİ ÇİZGİ, KAĞIT KALINLIĞINDADIR

Yeniden merhabalar!!

Tek bölümlük bi hikayeyle karşınızdayız. Bu bölümün çevirisi benim için biraz sıkıntılı oldu, o nedenle bölümü epey geciktirdik. Umarım bir daha böyle bekletmek zorunda kalmayız.

Gintama 430 - Muhteşem Oyunlar ve Boktan Oyunlar Arasındaki Çizgi, Kağıt Kalınlığındadır
İndirmek için buraya tıklayın, veya Batoto.net sitesinde onaylanır onaylanmaz online okuyabilirsiniz.

Herkese iyi okumalar!! 

Yorumlarınızı bekliyoruz!!!

















-- rassvet...

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben okurken yoruldum iyi emek vermişsiniz
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. :D Ellerinize sağlık :D okurken kırıldım açıklamalarınız notlarınız olmasaydı çoğu şakayı anlayamayız bu mangada :D
    en güzeli tales of süper madao kardeşler oynak isterdim :D :D

    YanıtlaSil

Night Mode