29 Nisan 2014 Salı

GİNTAMA 438 - İNANIYORUM Kİ, HEM GÜZEL OLUP HEM DE MANGA ÇİZEBİLİRİM

Selamlar,

"Dekobokko Arc" tüm absürdlüğüyle devam ediyor. Kabuki-chou'daki değişimden daha kimlerin nasibini aldığını görmek isteyenleri yeni bölümle baş başa bırakıyorum.


Gintama 438 - İnanıyorum Ki, Hem Güzel Olup, Hem De Manga Çizebilirim

indirmek için buradan, veya Online Oku linki ile Batoto.net üzerinden bölüme ulaşabilirsiniz.

Yorumlarınızı bekler, bol kahkahalı okumalar dileriz!

--rassvet bildirdi...

24 Nisan 2014 Perşembe

GİNTAMA 437 - 9 + 1 = YAGYUU JYUUBEİ

Herkese yeniden selamlar! 
Müthiş bir arc başlıyor :D
Bu arc'ta oldukça eğlenip kahkahalar atacağımızı düşünüyorum :))

Lafı uzatmadan; 
Gintama 437: 9 + 1 = Yagyuu Jyuubei 
bölümü indirmek için buradan devam! 

yorumlarınızı bekler, keyifli okumalar dileriz! :)



...karalamadefteri...

21 Nisan 2014 Pazartesi

GİNTAMA 436 - YENİ SENTAİ SENTAİ'LER BAŞLANGIÇTA ASLA BEĞENMEYECEĞİNİZ ŞEYLER GİBİ GÖZÜKEBİLİR, FAKAT SON BÖLÜME DOĞRU, GİTMELERİNİ İSTEMEZSİNİZ

Selamlar, yeni bölümü çeşitli zorlukları aşaraktan yayınlamış bulunuyoruz.

Eveet, bugünkü bölüme Sorachi Sensei iki satırlık başlık koymaya karar vermiş. Tabi olan da bana oldu; genelde çeviri dosyalarını bölüm adı ile adlandırdığımdan dolayı, bugünkü bölümün adını da böyle iki satırlık bişey koyunca, Windows bir daha o dosyayla herhangi bir işlem yapmama izin vermedi. Dosyayı silmek için program indirmek zorunda kaldım :D

Yeni bölümde ise Kabuki-Chou'daki savaşın ardından, Dört Diva'nın son durumunu işleyen bir konu ele alınmış. Yine referanslarla ve absürdlüklerle dolu bir bölüm sizi bekliyor...

Gintama 436 - Yeni Sentai Sentai’ler Başlangıçta Asla Beğenmeyeceğiniz Şeyler Gibi Gözükebilir, Fakat Son Bölüme Doğru, Gitmelerini İstemezsiniz.


İndirmek için buraya tıklayabilir veya Batoto.net üzerinden online okuyabilirsiniz.

Yorumlarınızı bekler, iyi okumalar dileriz :)





-- rassvet bildirdi...


17 Nisan 2014 Perşembe

GİNTAMA 435 - BÜTÜN CEVAPLAR ARAZİDE

Selamlar efem, 
yeni bölümümüz hazır ve nazır =D

Shinsengumi ve Mimawarigumi'yi özlediyseniz bu bölümü kaçırmayın derim :))

Burada noktayı koyup bölümün sunuşunu Matsudaira-san'a bırakıyorum;

- Hey! Oradakiler!
Gintama 435 - Bütün Cevaplar Arazide
bölümü buradan indirin!

3 saniye içinde bölümü indirmezseniz kafalarınızı uçuracağım!
1...


*TA TA TA TA TA TA*
Erkek adamın hayatında 2 ve 3'e yer yoktur! 

Ja ne~~~~!








...karalamadefteri...

12 Nisan 2014 Cumartesi

GİNTAMA 434 - MODA, KELİMELERE DÖKÜLDÜĞÜ AN KAYBOLAN BİR ŞEYDİR

Yeni bölümü biraz gecikmeyle de olsa yayınlamış bulunmaktayız. Malum, dersler, sınavlar falan filan... :(

Bu tek bölümlük hikayede, Yorozuya üyelerinin alışveriş alışkanlıklarıyla beraber, haklarında bilmediğimiz oldukça ilginç gerçekleri de öğrenmiş olacağız xD

Gintama 434 - Moda, Kelimelere Döküldüğü An Kaybolan Bir Şeydir
Bu eğlenceli bölümü okumak için buradan indirebilir veya Batoto.net üzerindeki sayfamızdan online olarak okuyabilirsiniz.


Yorumlarınızı bekler, iyi okumalar dileriz...

Ve evet, bu seride Shinpachi'den başka normal biri yok :D

--rassvet bildirdi...


7 Nisan 2014 Pazartesi

GİNTAMA 433 - BİR AİLE

İyi geceler efenim! 

Bir arcın daha sonuna geldiiiiik...

Bu bölümde Sorachi Sensei'den sizlere bir renkli sayfa sürprizi var! =D
O renkli sayfada naçizane notlarımızı okursanız mutlu oluruz efem =P

Gintama 433 -Bir Aile
İndirmek için buraya tıklayın. Bölüm onaylandığında, Batoto.net üzerinden de okuyabilirsiniz.

Yorumlarınız bekler ve keyifli okumalar dileriz ^_^





Bölüm ile ilgili olarak;

Biraz hüzünlü bi bölümdü bu aslında...
Ama yine de eğlenceliydi ((:
O değil de Hasegawa-san'a ne oldu? Aklımda deli sorular o.O 
Zavallı MADAO... T^T











...karalamadefteri...

4 Nisan 2014 Cuma

GİNTAMA 432 - BİR EKMEK KABUĞU

Selamlar,

"Evsiz" arc'ının ikinci bölümünü hazırlamış bulunmaktayız. İkumatsu'nun geçmişinin sır perdelerinin aralandığı bu bölümü kaçırmayın!! 

Gintama 432 - Bir Ekmek Kabuğu
İndirmek için buraya tıklayın. Bölüm onaylandığında, Batoto.net üzerinden de okuyabilirsiniz.

Yorumlarınızı bekliyoruz. İyi okumalar herkese!!



--rassvet bildirdi...