12 Şubat 2017 Pazar

Geri Döndük! 8) (GİNTAMA 590-600)


Oraya taşın buraya taşın, bunu yap şunu yap derken tekrar eski yerimize, yuvamıza dönmüş bulunmaktayız. Bir şeyler oldu ama pek de anlatılacak gibi değil ondan şu an bünyemizde olan serilerden ve editör aradığımızdan bahsedeyim ben. Ben kim mi? Rassvet değil, Haruhi kikiki
 

Tabii ki baş tacımız, ilk göz ağrımız Gintama'mız hala bizimle, hatta sürpriz bir bölüm de ekte mevcut okuyun bakalım, yavaş yavaş yetişcez güncele inşallah.
 
Onun haricinde Zurako'nun çevirdiği ve Shiroe'nin editlediği Planetes ve Kou no Dori var. Kou no Dori nasıl bitti ama di mi? Bölüm bekliyonuz mu? Ne mutlu ben de, ondan gelin az teşekkür edip kibarca isteyin de gelsin :3

Başka başka... Jyuki Ningen Jumbor var, 10 bölümlük bir seri, editi bende, çevirisi Procastionator'da. Bunun için diyeceğim pek bi şey yok, malum bu ara Gintama'dan başka bi şey göremiyorum.

Rakudai Kishi no Chivalry var bir de, Leaderzura'nın editleyip Razi-kun'un çevirdiği, ilk bölümü de yakında sizlerle olacak ama dediğim gibi teşekkür edip gaz verin :D

Gozen 0-ji, Kiss shi ni kite yo var bir de shoujo tarzdaki serimiz, Moralltach çeviriyor ve Saprofit editliyor, bir de şu ek notu diyeyim seriye ilk biz el atmıştık ^^ Ordan oraya esen rüzgarlar yüzünden vermek bir türlü nasip olmamıştı ama o da gelecek.

The Sacred Blacksmith hem editini hem de çevirisini Nicksiz yapıyor lakin şu ara ders çalışıyor :') kıyamam ona, siz de kıymayın şimdilik, sınavlarını bitirip gelsin beraber kıyarız belkim :P

Bloody Junkie serimiz var, editi yine bende :D gariban çevirmenim Saghmet. Neyseki onun çevirdiklerini editleyenler var :') Kendisi aynı zamanda MangaYatta'da çevirmen ^^ burdan da onlara selamlar :D

Ojojojo var bir de :D kısacık ve editör bekleyen bir seri, çevirmeni Hazukime'yi yalnız bırakmayıp birisi yardıma koşarsa o ne mübarek insandır falan filan.

Bi de benim bir hevesle alıp başladığım webtoonumuz Up and Out var, arada kafa dağıtmak için yapıp yapıp atmıyorum :D bekleyin öyle.

Bunun haricinde başka denecek tek şey güzel serilerimiz vardı, şimdi tek tek uçtular. Niye çünkü editörü yok, gariban gariban ağlıyorlar, bizim niye bir editörümüz yok Haruhi diye, ben de bi şey diyemiyorum. O yüzden bir ya da iki editör gelip ekibimize katılırsa tadından yenmez :3

Dediğim gibi bi iki teşekkür, birkaç kelam ve bolca güler yüzle haftada bir güncelimizi görebilirsiniz :3 çünkü biz Şiriniz, Gargamel'e selam olsun.


Gintama 590 İndir!

Gintama 591 İndir!

Gintama 592 İndir!

Gintama 593 İndir!

Gintama 594 İndir!

Gintama 595 İndir!

Gintama 596 İndir!

Gintama 597 İndir!

Gintama 598 İndir!

Gintama 599 İndir!

Gintama 600 İndir!

6 yorum:

  1. Umarım Planetes, Kou no Dori ve Ojojo'da 3 ayda bir alışkanlığına devam etmezsiniz.^^ Ellerinize sağlık bu seriler için. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Otta İnşallah. Kou no Dori ve Planetes için Editör Shiroe'nin başını yiyin belki daha hızlanır

      Sil
    2. Shiroeee neredesin?? xD :D
      Ya bir de şey soracaktım, yorozuya-otakuturk.net online okumanızda iki tane Shimura Takoko serisi var uzun zamandır, onları da unutmayın lütfen. :D

      Sil
    3. Gozen 0-ji, Kiss shi ni kite yo nun cevirisini lutfen birakmayin cooook begendigim bi seri cok ozledim yapmayin bunu lutfen :((( Ve tum emekleriniz icin cok tesekkur ederim sayenizde bu yaz hic sıkilmadim .O benim fav mangamdi :((

      Sil
  2. Kaç gündür yeni bölüm gelmis mi diye bakıyordum gece gece coook mutlu oldum süpersiniiiz ��

    YanıtlaSil