Her Türlü Bağışa Açığım Günceli

Selam olsun sizlere gençler ve genç kalanlar! Karşınızda yine ben, saghmet, var! VEEEE bu sefer Razi-kun hastalanıp yataklara düştüğü için de değil! Sonunda kendisini yurt dışına kaçmaya mecbur bıraktığım için!


Nasıl mı? Sizleri güncel başlığımıza davet ediyorum... Üç haftadır masraflarımın büyük kısmını yıkıp Pazartesi günü totalde yaklaşık 400 liralık hesapla jübilemi yaptığım için kaçtı Razi-kun. Çünkü fakirim ben a dostlar, para lazım bana. Razi-kun da çok vicdanlı bir insan, beni de beslemeyi sever sağ olsun, iyi yedirdi bana (ve ehe ehe Shiroe'ye, o parayı geri alamayacaksın Razi-kun... yazık oldu).


Neyse, Razi-kun'u bu zavallı hayattan kurtarmak için -zira orada sonsuza dek kalamazsın bebeğim- bana bağış yapmanız gerektiğini anlatabilmişsem daha ilginizi çekecek konulara geçebiliriz! Güncellerimiz!

Ben kesinlikle taraflı ve kötü bir insan olduğum için önceliği kendi mangama veriyorum ve de açılışı Bloody Junkie ile yapıyorum! Bloody Junkie'nin var olan tüm bölümleri bu güncelle beraber çevrilip editlenmiş ve sizlere sunulmuş oluyor arkadaşlar. Finito. Bitirdik seriyi. Serinin Türkçeye kazandırılmasında emeği geçen herkese (ki bunlar ben ve Haruhi oluyoruz) teşekkür ederiz, okuyucularına daha da teşekkür ederiz. Seni iyi hatırlayacağım Bloody Junkie... İlk göz ağrım...



İkinci sırada yine benim bir çevirim var, çünkü yaşasın taraflılık, Koi to Uso! Animesi başladı biliyorsunuz, tam gaz devam ediyor ve her bölümüyle de "Mangası daha iyiydi bunun" deme olasılığımızı artırıyor. Bilerek bu cümleyi sarf edebilmeniz için canla başla çalışıyoruz efenim! Bendeniz saghmet'in çevirisi ve artık pek de yeni olmayan editörümüz Mope'un editleriyle!


Bu hafta Moralltach da bize iki seri çevirip birini kendi elleriyle editledi, ötekinin editini ise Yato'ya bıraktı. Yato'nun editini üstlendiği seri Bokura no Himitsu dostlar. PEEEKİİİİİ... Moralltach neyi çevirip editledi dersiniz? ELBETTE BİRİCİĞİMİZ GOZEN 0-JI KISS SHI NI KITE YO'YU! YEHUUU!! Tekrar sahnedeki yerimizi aldık bebeğim.


Bunun yanında ayrıca Kou no Dori'miz var bir bölüm, bir bölüm de Rakudai Kishi no Chivalry'miz. Shiroe'nin editi ve Zurako ile Razi-kun'un çevirileriyle. Yeri gelmişken söyleyeyim, Razi-kun yurt dışında olduğu için bir süre çeviri yapamayacak, ANCAK bu demek değil ki Rakudai gelmiyor. Gitmeden hemen önce -bir miktar rüşvetle, o 400 liranın tek sorumlusu ben değilim- yerine bir çevirmen buldu! Daha sonraki bölümlerde tanıştıracağız sizinle kendisini.

VEEEE elbette, GINTAMA! BOL BOL BÖLÜM VERİYORUZ BU HAFTA ONDAN. YAŞASIN! ALL HAIL GINTAMA!! BANZAI!

Son olarak, Ojojojo! Yine yok arkadaşlar, boşuna heyecanlanmayın. Hazukime çalışmıyor, yakında onun da işini çalıp ekibi üstüme yapacağım o olacak.

Şimdilik bizden bu kadar, ama kabul edin uzun zamandır bu kadar dolu güncel vermiyorduk. Ayrıca ekleyeyim; bir türlü şu güncel yazma işini kıvıramasam da bir süre bendesiniz gençler, haftaya görüşmek üzere! Sağlıcakla kalın! Byeee~!


Haftanın Şarkısı: Rosenstolz - Geld
  ~saghmet~                Bloody Junkie 09 











Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık. Saghmet tam gaz devam böyle bu hızla gidersen FanSub'ı üstüne yaparsın harbi. Razi-kun'u borç batağına sokmuşsun bir de mafyaya bulaştıraydın adam hiç dönemeyeydi yav. Zavallı Razi-kun!!

    YanıtlaSil

Night Mode