Bardağın Dolu Tarafı Günceli

Yine merhabalar ey gençler ve genç kalanlar! Yine bir cumartesi, yine bir güncel yazısı ve yine bendeniz saghmet! Nasılsınız, afiyettesiniz inşallah? Ben misal bu gidişle buraya iyice yerleşip Razi-kun'u tahtından edeceğim ya, neyse... bu planları açıklamak için doğru mecra onun da okuyabileceği bir güncel yazısı olmamalı. Hazır iyilik sağlıktan bahsetmişken, aranızda bu sene üniversiteye başlayacak olan varsa, onlara yerleştikleri yerde mutluluklar diliyorum. Umarım gönlünüze göre bir yere yerleşmişsinizdir.


Efenim daimi asıl konumuz olan bu haftaki içeriğe gelirsek, eh geçenkilere kıyasla az olsa dahi en azından güncel verebildik. Olaylara iyi yanından bakmak lazım değil mi? Bu hafta her bir mangadan birer bölümle tamamlayacağmız bu güncelde neler var peki?

Eh pek tabii ki Gintama'mız var, sayın editörümüz Haruhi geçen hafta biraz abarttığını fark etmiş olacak ki bu hafta onu dengelemek isteyerek yalnızca bir gönderdi. Dengeli bir diyet önemli çünkü.

Onun yanı sıra Koi to Uso'dan da bir bölüm var. İşlerin ilginçleşmeye başladığı kısımlara geliyor gibiyiz yavaştan. Heyecana hazır olun yani!

Elbette canımız, bir şey anlamadığım halde kendini sevdiren Kou no Dori'den de bir bölüm veriyoruz! Kendine has çizim tarzıyla mangakası beni her bölüm büyülüyor açıkçası. Size de oluyor mu o?



Rakudai'nin bu haftaki bölümü ise, baylar bayanlar, size haftalardır sözünü ettiğimiz yeni çevirmenimiz Eurreka çevirdi. Kendisini tanıtma fırsatını da böylece elde etmiş oldum. Kendisi şu an ekibimizin en küçük üyesi, ona iyi bakın sayın okuyucular (yoksa karşınızda beni bulursunuz ona göre!).

Bokura no Himitsu'nun vereceğimiz bu 9. bölümü ise maalesef, içim kan ağlıyor olsa da sona iyice yaklaştığımızın habercisi olan o "sondan ikinci bölüm". Bu mangayı çok özleyeceğim a dostlar, ve bu hisleri besleyen umarım bir ben değilimdir.

Ve son olarak, inanmayabilirsiniz ama gerçek bu, Ojojojo! Shiroe'nin geçen hafta editlemeyip ne olur ne olmaz diye bir kenara koyduğu bölüm de bu haftaki güncel listemizde! Ayrıca ne de isabetli bir karar olmuş o, Hazukime çevirdiği 3 bölümün yorgunluğunu atmak için yine şehirdışına kaçtı! Bölüm vermemek için Hazukime'nin yaptıkları vol.86588...

Şu an kendisine yapmak istediğim TAM OLARAK bu
Uzun lafın kısası, bu minimal boyutlardaki güncel sebebiyle affınızı istiyor ve de gelecek haftalarda daha dolu dolu bir güncel vermek ümitleriyle hepinize iyi günler diliyorum efenim! Sağlıcakla kalın!

(Haftanın Şarkısı Garbage - No Horses)
                       





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Elinize sağlık. Yav ben bu sefer baya unutmuşum. Ama bahanem var bu sefer! Çok meşguldüm manga okumayı düşünemiyordum bile, biraz biraz rahatladım direk aklıma geldiniz. Uçarak geldim, neyse ben okumaya geçiyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Night Mode