Fedakarlığın Ötesi Günceli

Merhabalar gençler ve de genç kalanlar! Yine ben, saghmet, bu haftaki günceli sizlere ulaştırmakla yetkili elçi olarak karşınızda bulunmaktayım. Kendim kaşındım, mızmızlanmayacağım. Ama şu an çılgınlar gibi dizi izlemeye devam ediyor olabilirdim... Dua edin sizleri seviyorum ve saçmalamayı da seviyorum, yoksa ya yazısız bir güncel -ki bazılarınızın işine de gelir, scroll down yapmadan bölümlere ulaşırsınız falan- ya da güncelsiz bir haftaya -ki bunu hiç istemezsiniz- merhaba derdiniz.


Dizi demişken -ben demiş olabilirim ama ne önemi var yani- sonunda SKAM'a başlayabildim. Başlayabildim dediğim, 2 gündür yemeden içmeden UYUMADAN izliyorum (Razi-kun geldiğinde teyit eder bu dediklerimi). Tamam, belki kahveye de bu sırada yüklenmiş olabilirim biraz ama... herneyse. Sonuç olarak 5 bölüm sonra diziyi bitirmiş olacağım. Yapımda ve yayında emeği geçen herkese, ve de beni bu batağa sürükleyen saygıdeğer fahri üyemiz Ashthemagnificent'e, buradan teşekkürlerimi sunarım.
(Bunu bulmak ne kadar zor oldu bilemezsiniz, SKAM yazınca her yer EVAK gifleriyle kaplanıyor...)
SKAM konuşmam bitmeyeceği için o konuyu burada kapatıp hemen bu hafta paletimizde hangi renkler var ona bakma kısmına geçelim diyorum. Var mısınız? "Evet, LÜTFEN" dediğinizi duyar gibiyim.

Efenim laklak işini de gif sayısını da çok abartmadan (çünkü inanın gif bulmak zor bir şey, hele aklınızda bir şeyler varsa daha da zor) neler var neler yok bir bakalım.

Karşımıza ilk olarak Koi to Uso'nun 8. bölümü çıkıyor bu noktada. Enfes bir bölüm, inceden laf sokmalarla dolu falan. Mükemmel. Kesinlikle kaçırmıyorsunuz. Yeri gelmişken söyleyeyim, hayır animesini geçmek gibi bir çabamız olmayacak. Neden mi? Gereksiz çünkü. Animesi bittikten sonra kimse aman hangisi önde diye düşünmez, tercihine göre animesine ya da mangasına yönelir çünkü. İşlerimizin arasına bir de inatla haftalık yarım cilt kadar çeviri-edit sokamayız kusura bakmayın. 

İkinci olarak, Bokura no Himitsu! Sondan üçüncü bölüm! İşler de -sonlara doğru her zaman olduğu gibi- sarpa sarıyor sanki! Nasıl mı? Sizleri bölüme alalım! 

Paletimizdeki bir sonraki reeeeeenk, KIRMIZI! Rakudai Kishi no Cavalry'den de bir bölüm kazandınız tebrikler! Bu bölüm, bir süre Razi-kun'dan alacağımız son çeviri olma özelliğini taşıyor bu arada. Bununla birlikte kendisinin yaz dönemindeki grup işleriyle bağlantısını da sıfıra indirdiğime göre buradaki kendi yerimi sağlamlaştırma çalışmalarımı hızlandırabilirim.


Daha sonra önümüze ise canımız biriciğimiz Tıbbi terimlerine rağmen kitleleri kendine hayran bırakan, kırıp geçiren Kou no Dori çıkıyor! Yahu ben bunun kontrolünü yaparken ne diyorlar anlamıyorum, anlayanınız varsa lütfen bi ses edin yav. (Bir hukukçunun acı dolu feryadını dinlediniz.)

Sırada, lütfen şu an şaşırmaya hazırlanın ve düşmemek için oturun falan bir şeyler yapın, OJOJOJO VAR! Hazukime'yi cebren ve bol miktarda tehditle çeviri vermeye ikna edebildik sonunda! Hem de inanır mısınız, İKİ BÖLÜM BİRDEN VAR! Evet, çığlık atmak serbest. Ben de duyduğumda şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemeyip çığlığı basıverdim ve apartman başıma toplandı.

Ve son olarak; tabii ki, elbette, bu hafta da iki bölüm Gintama da vererek güncele biraz daha yaklaşmış bulunuyoruz. Bu gidişle güncele yetiştiğimizde Haruhi'ye tek bölüm yetmeyecek bir bölüm de kendisi çizip yayınlayacak gibi ama hayırlısı tabii...

Değerli konuklarımız, üzülerek bildirmek istiyorum ki, bu haftaki Gozen bölümü Moralltach'ın yoğun haftasınca acımasızca katledildiği için bu hafta ondan yeni bölüm veremiyoruz. Haftaya inşallah...

Bizden şimdilik bu kadar! Kendinize iyi bakın ve hala izlememişseniz, SKAM izleyin! Tschau~!

  

~saghmet~ 

    (Haftanın Şarkısı: Loveholic -Shinkirou)



                       Koi to Uso 08




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Emeğinize sağlık (hafta sonunu güzelleştiren ender sebeplerimdensiniz)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize, gözlerinize, klavyenize, farenize sağlık :3 saghmet ayıp ayıp insan hiç sevenlerini diziye tercih eder mi?

    YanıtlaSil

Night Mode