Hepimiz Mükemmeliz (Hazukime Hariç) Günceli

Merhabalar, gençler ve de genç kalanlar! Bu hafta da bir saghmet günceliyle karşınızdayız! Pekiiiii... bu güncelin ana konusu ne olabilir?! Evveeet, doğru bildiniz! Elbette Hazukime! Nam-ı diğer çeviri vermeyen!


Kendisine haftalardır yaptığımız YOĞUN TELKİNLER sonucunda, ondan toplamda yalnızca 4 bölüm alabilmiş olduğumuz için; bu günceli BAŞTAN SONA bu çalışkan (cidden, ama çeviri konusunda değil) üyemize adama kararı aldım!

Bu son birkaç hafta Ojojojo verebilmek için Shiroe ve ben neler çektik bilemezsiniz efenim. Shiroe'nin artık sabrı taşmış, seriyi bırakma kararı bile vermişti hatta. Az kalsın bu hafta da veremeyecektik ki, sevgili Procrastination yardımımıza koşup Hazukime'ye karşı haklı davamızın bu haftaki öncüsü oldu.

Ancak Hazukime de boş durmadı elbette; çeviri yapmayıp gidip Procrastination'un değerli şarj aletine edilmeyecek beddualar etti, yapılmayacak kara büyüler yaptı! Ekibin geri kalanı olarak ümidimiz, o zavallı masum şarj aletinin hala yaşıyor olmasıdır değerli okur...


Bu sırada ben de telkinlerime devam ediyordum elbette. Onu oldukça nazik bir dille eğer bana bu hafta için en az iki bölüm getirmezse, bu haftaki günceli kendisine adayacağım konusunda uyardım. Ve, tabii ki, o iki bölüm gelmedi! Huylu huyundan vazgeçmedi! Ben de sözümde durup bu nadide günceli sizlerle paylaşmaya karar verdim. Eh işte sayın okur, görüyor musunuz, atalarımız alışmış kudurmuştan beterdir diye boşuna dememişler...

Shiroe zavallım da yazık, Ojojojo editleyememenin üzüntüsüyle kendini yedi bitirdi harap etti yataklara düştü. Bu yüzden de bu hafta Rakudai veremiyoruz arkadaşlar... Ancak! Kou no Dori'yi editlemeyi yine de başarabildi! Teşekkürler!

Haruhi ise "Madem Hazukime yapıyor ben neden yapmayayım ki." diyerek kendini internetsiz ortamlara attı, ancak bu nedenle bize bölümü gönderememiş olduğu için Gintama da sonraki güncellere kaldı maalesef sevgili okur...

Ancak kahraman Mope (a.k.a Mope the Great) "Ben Hazukime denen o farla taresinin ne yaptığıyla ilgilenmem kendi işime bakarım" diyerek bu hafta sizlere Koi to Uso'dan iki bölüm editledi! Hazukime, kendisine olağanüstü gelen bu durumu haber alınca, o anki duygu seline kapılarak "Oha abi! İnsanlar çalışıyor!" diye haykırdı.



Yato ve Moralltach ise bu sırada olaylardan habersiz, çok sevdikleri serileri Bokura no Himitsu'nun bitmiş olmasına yas tutuyorlardı. Yato bana son Himitsu editini gönderirken gözyaşlarına hakim olamadı değerli okur... İnanabiliyor musunuz? Benim kalbim de bu acıya dayanamadı ve ben de Hazukime'ye dönüp "Bak bak, millet seri bitiyor. Bak, gör!" derken gözlerimden iki damla yaş süzüldü.

Gördüğünüz gibi sevgili okur, haftamız binbir çabayla Hazukime'den bölüm alabilmek için uğraşmakla ve bir yandan da kendini işine adamış olan ekip üyeleri olarak kendi görevlerimizi yerine getirmekle geçti. Umarız bu hafta Hazukime bizi bu kadar uğraştırmaz. Bunun gerçekleşmesi için yorum kısmından lütfen Ojojojo çevirisi istediğinizi Hazukime'ye bildiriniz (okumasanız bile bildiriniz, okuyanlara acıyıp bildiriniz). Zira kendisi tüm bu süre zarfında, öğrenmiş olduğum üzere, Voltron'u bitirip Shiro için zırıl zırıl ağlayarak gözlerini harap etmekle meşgulmüş (o gözler çevrilecek metni görebilmen için Hazukime!).

İşte öyle, haftaya bir başka güncelde görüşmek üzere!


(Haftanın Şarkısı: Fyke - Nightmares*)







*Hazukime'nin şu an içinde bulunduğu durumu anlatabilmek için size önerdiği şarkıdır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Night Mode