30 Eylül 2017 Cumartesi

Yine Bana Paslanan Güncel

Merhabalar gençler ve kendini her daim genç hissedenler! Karşınızda yine bendeniz saghmet, acil durumlarda iş paslanan kişi no.1, var! Görüşmeyeli nasılsınız? Umarım iyisinizdir!


Doğruyu söylemek gerekirse ben Razi-kun bana bu kadar kısa süre sonra günceli nasıl verebildi -hem de kendi isteğiyle!- diye şaşmaktan başka bir şey düşünemiyorum. Hayır yani kaç kere ayağını kaydırırım dedim, yerini alırım dedim, seni ıssız bir sokak arasında ortadan kaldırır cesedini Ankara'nın denizleri fışkiyelerden birine (elbette kıyma formatında) atarım dedim ama... demek ki hala içinde minik bir umut var günceli geri alabileceğine dair...


Umarız geri alabilir Razi-kun günceli sınavından sonra, ne diyeyim... Hah şunu diyeyim, "RAZİ-KUUUUUUUN! BAŞARILAAAAAAR! YAPABİLİRSİN! GÜVENİYORUM SANA!". Siz de iyi dileklerinizi esirgemezseniz sevinir tabii yavrucak.


Bu haftaki güncelimizin içeriğine geçersek... KÖTÜ HABERLERİM VAR MAALESEF! Shiroe hala tatil modundan çıkamadığı için bu hafta da kendisinden bölüm yok maalesef. Bu da demek oluyor ki; bu hafta da Rakudai, Kou no Dori ya da Ojojojo yok... Hayır nasıl bir şeyse en son ben vermişim bir Shiroe günceli, o derece. Hazukime'nin editörlüğünü yapa yapa ondan iş yapmama hastalığı mı kaptı nedir...


Ve bir kötü haberim daha var, kötü haberler burada bitmiyor maalesef... Resmen felaket çığırtkanlığına geldim ben bu hafta. Haruhi de tüm hafta stajda koşturup ölmemeye çalıştığı için ondan da bölüm yok maalesef bu hafta. Yani, ÜZÜLEREK BİLDİRİYORUM Kİ, Gintama yok bu hafta... Boku to Watashi no Henai Jijou da yok (çünkü ondan ben bölüm çevirmedim, suçlu benim bir bakıma, ama yine de stajı vardı zaten hani...).


Bu hafta güncel verebiliyor olmamızı sağlayan kısma gelirsek; bu hafta birer bölüm Portus ve Black Jack ve iki bölüm de Koi to Uso var dostlar! Ayakta ve çalışan iki editörümüz Yato ve Mope bu haftayı kurtardılar sağ olsunlar! Çok yaşa Yato! Çok yaşa Mope! Banzai!


Ancak, maalesef, bu haftaki güncelimiz bundan ibaret. Bitti. Finito. Buna karşılık, bu hafta okulum açıldı a dostlar. Umuyorum o da bir an önce biter de ben de mezun olurum. Neyse, bu pek keyifli olmayan günceli de bitirelim bari. Daha sonra görüşmek üzere, hanımlar beyler! Tschau~!


(Haftanın Şarkısı: Zolita - Fight Like a Girl)



23 Eylül 2017 Cumartesi

Balık Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba sevgili Ottalar! Karşınızda bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ben de heyecanlıyım birazdan balık yapacağım kendime acep nasıl olacak. Bir de işin içine mısır unu falan karışacak. Yakmamayı becerirsem bence tadı güzel olacak ama uzun süredir yemekle uğraşmadığım için korkuyorum. Yemeği bir de yakınca insan verdiği paraya ve emeğe çok üzülüyor. Ama kötü şeyler düşünmeyelim güzel düşünelim yemeklerimize sevgi katalım ve sevgilerimizin ateşin ortasında yanıp temizlenmesi zor büyük dertler olmasını izlemeyelim.


Aranızda belki seveni vardır veya bu paragraftan sonra seveni olur Macklemore'un Gemini isimli yeni albümü çıktı. Nedense ilk albümü kadar sevemedim ama yine de bir sürü güzel şarkısı var. Daha 2 hafta önce Macklemore un bir şarkısını paylaştığım için yeni albümden şarkı paylaşmayacağım merak eden için Youtube/Spotify dan rahatça bulabilir.


Uzun süredir Shiroe ne Rakudai ne de Kou no Dori verdi. Bundan dolayı ona karşı sanırım biraz sert davrandım sanırım çünkü bu hafta da herhangi bir şey vermedi. Özür dilerim Shiroe sert davrandığım için. AMA KAÇ HAFTADIR STELLA GÖREMİYORUZ SHİROE!! STELLASIZLIĞA NASIL DAYANIRIZ Kİ BİZ SHİROE!!!! STELLAAAAAAAAA!!!!!


Yato-san bu hafta çıkan aksiliklerden dolayı size bölüm getiremedi. Umarız Yato-san kolayca aksiliklerini halleder! Kolay gelsin Yato-san!!


Haruhi-san'ın editi ve Saghmet-chan çevirisi sağ olsun 2 adet Boku to Watashi no Henai Jijou bölümü var. Müzisyen abimiz akıllanacak mı görelim!


Yalanlar ve Aşklarda bu hafta! Devletin getirdiği sevgiliye kendi sevgilini anlatırsan ne olur? Bu mu oluyormuş?? Demek ki?? Mope-san'nın editi ve Saghmet-chan'ın çevirisi sizlerle!


Gözbebeğimiz Gintama'dan size bir bölüm. Yaşasın!


Eveeet bu haftalık da benden bu kadar. Haftaya sınavım olduğu için (EVET 3 HAFTA OLDU VE SINAVIM VAR LANET OLSUN) saghmet-chan'dan bu seferlik bir güncel yazısı rica edebilirim. Umarım Saghmet-chan bana günceli geri verme inceliğini gösterir. Kaçtım ben Ottalar kendinize çok iyi bakın! Linkleri Aşağıya bırakıyorum tıklarsınız artık. Hoşçakalın!


~Razi-kun~








Haftanın Şarkısı : Bradio - Flyers

16 Eylül 2017 Cumartesi

Shiroe'nin Atarı öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar! Karşınızda bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ben bayağı uykulu sayılırım. Bakalım bu denli uykulu iken nasıl bir güncel yazacağım. Geceleri daha "kıreağtif" bir insan olduğumu düşünürüm ama uykulu olmanın duruma faydası veya zararı var mıdır fikrim yok. İQ uykusuzluk ile ters orantılı ise İQ ile yaratıcılık arasında bir bağ var mı onu bulmak lazım. Neeeyse uzun lafın kısası uykum var saçmalarsam ondan sayın.


Asıl bugün konuşmak istediğim konuya gelelim. Shiroe okul başlamasına rağmen halen Rakudai vermedi! Hatta Kou no Dori bile vermedi!! Onu Güncelde sövmekle tehdit etmeme rağmen bir değişiklik olmadı. Stella'sız çok uzun süre geçti dostlar. İçimden bir ses bunun yüzde yüz tembellik olmadığını birazcık beni sinir etme isteği olduğunu da söylüyor. Neyse demek istediğim Shiroe ellerini yıkamayan pis bir insan! (çok güzel söverim)


Saghmet-chan'ın çevirdiği ve Mope-sanın editlediği Koi to Uso'dan sizlere 2 bölüm geldi! Animesinin de son bölümü bu hafta çıkacak olsa gerek. Animesi mi daha iyiydi mangası mı tartışmasını bitirmek için haftaya  burada buluşalım. (kesinlikle mangası)


Black Jack'in üçüncü bölümü Yato-san'ın editi ve Moralltach-san'ın çevirisi ile sizlerle. Bu bölümde havalı doktorumuz hastasından lanetli bir kistik teratom'u çıkarmaya çalışıyor. Bu sene kurduğum en fantastik cümle de bu olsa gerek. Bakın bakalım kulağa fantastik geldiği gibi fantastik miymiş!


YENİ SERİ! Boku to Watashi no Henai Jijou, Haruhi-sama'nın editi ve Saghmet-chan'ın çevirisi ile sizlerle. Bu mangamız size Bir pastacı yamağı ile bir şarkıcının sevimli, tuhaf aşk hikayesini anlatıyor! Bir okuyu bakın bakalım nasılmış aşk pastaları(??). Yok uykulu olunca güncel yazılmıyormuş...


Vee tabii ki Göz bebeğimiz Gintama'yı unutmadık size bir bölüm getirdik! Güncele kaldı 4!


Eveeet ikimiz için de acı/cringe karışımı olan bu yazımızın da son paragrafına geldik. Tamam söz haftaya daha erken yazmaya çalışacağım ottalar. Sözü çok uzatmadan keseyim. Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız! Kendinize iyi bakın iyi okumalar!

~Razi-kun~






Haftanın Şarkısı: Speedy Ortiz - No Below

9 Eylül 2017 Cumartesi

Tatil Bitişi Öncesi Cumartesi Günceli


Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda (en sonunda) bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ay bu güncel yazma işini özlemişim. O kadar özlemişim ki bilgisayarım açılmak istemedi. Hayır yani 5 saat önce film izliyordum sonra düzgün bir şekilde kapattım. Açtığımda yok Windows bana çok alınmış ve açılmak istemiyormuş. Tüm gücümü toplayıp açıp kapattım ve aman tanrım halen windows açılmak istemiyor! Bilgisayar sorun çözümü ile ilgili tüm bilgim bittikten sonra Google amcaya başvurdum. Bir saate yakın Google amcayı dinlerken herifin teki alt F10 a bas dedi ben de abimizi dinledim ve aman tanrım Windows geldi. Ve sonra sinirim bozuldu. Keşke daha fantastik bir cevabı olaydı sorunumun. Hani cidden iki tuşa aynı anda basmak simsiyah bir ekranı açtı mı??? Neyse sonra Bilgisayar Mühendisliği seçmemenin ne kadar doğru bir tercih olduğunu tekrar fark edip mutlu mesut bu günceli yazmaya başladım.


Saghmet-chan ben yokken bayağı eğlenmiş gördüm. Zor bela aldım güncelimi geri hiç vermeyecek gibi bir hali vardı korkuyordum ottalar. Ben o arada ne mi yapıyordum. Yav sormayın içinde 80+ yaş hatunların olduğu garip garip olayların içinde rol alıyordum hiç o konulara girmeyelim. Ama sonsuz beleş kahve içtim ondan dolayı halimden memmundum. Doğal habitatıma döndüğüm için  şuan da ayrı bir mutluyum. Bilgisayarım da sağ olsun açıldı artık Dünya bizi durduramaz!!!(ama tembellik biraz geciktirebilir ehe ehe)


Şimdiiiii ben hatunlarla uğraşırken (80 artı yaşında olduklarını söylemeyince aslında bayağı eğlenceli bir işim varmış be) Rakudai Kishi no Chivalry yi emin ellere emanet ettmek istedim. Euroka-san sağ olsun tüm Rüşvetlerimi kabul etti ve işi aldı. Hatta Rüşvetlerimden o kadar memmun kalmış ki kendisi bir manga projemizde çalışmaya başlayacak. Şimdi elimizde çeviri olunca ve Shiroe okul yokken edit yapmayı sevmediği için elimizde yine Rakudai yok. Ama merak etmeyin Shiroe nin okulu bu hafta açılıyor (benimki de açılıyor :( ) size yine okuldan kaçmak için edit getirir. Euroka-san'ın çevirilerine çöktüğüm için birkaç hafta rahat gibiyim. Bu birkaç haftayı iyi değerlendirip çeviri yapsam fena mı olur? (YAPMADI)


Koi to Uso'dan yeni bölüm geldi!! Aşklarda, Yalanlarda İkinci cilde geçti! Karakterler de iyice saçmalamaya başladı! Saghmet-chan'ın çevirisi ve Mope'un yıldırım editi ile sizlerle! Heyecan dorukta!!


Black Jack'in ikinci bölümü geldi! Yeni projelerimizin ikinci bölümlerinin bu kadar hızlı gelmesi gözümü yaşartır. Kendi anılarım canlanır. Rakudai'nin ilk iki bölümü arasında 1 aya yakın süre vardı sanırım. Hiç değişmemişiz ;w; Neyse Moralltach'ın çevirisi ve Yato'nun editi ile hızla devam ediyor!


3 bölüm Gintama geldi Aman Tanrım!! Güncele kaldı 4 bölüm!!! Ay çok heyecanlı!!


Ay o değil Life is Strange'in Prequel'i geldi. Yav özlemişim yav oyunu ve ortamını. Tabii şimdi bildiğimiz karakteri oynayınca seçtiğimiz tercihler kendi yapmak istediklerimizden daha çok Chloe napardı acaba diye düşünüyorsun. Bu biraz beni irite etse de yine olaylar ve karakterler beni mutlu etmeye yetiyor. Ne zaman Chloe'nin saçlarını maviye boyacağız çok merak ediyorum. Umarım boyarız!! Yine çok uzattım değil mi konuyu. Kendinize çok iyi bakın! Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!!

~Razi-kun~





Gintama 646


Haftanın şarkısı: Mystery Skulls - Endlessly
Yeni albümleri de hayırlı uğurlu olsun :3

3 Eylül 2017 Pazar

Bayramı Bitirme Günceli(?)


Taze taze kontrolden geçen iki bölümümüz vardı, bayramla birlikte onu da verelim dedik :D Güncele emin adımlarla yaklaşıyoruz hadi bakalım :3

Tabii bir ara tekrar güncelin gerisine düşeceğiz, yeni sezon gelmeden atlanan bölümlerin hepsini çevirelim dedik, büyük ihtimal anime o bölümleri ele alacak ya da bizi trolleyip farklı bi şeyle karşımıza çıkacak.


Tekrardan iyi bayramlar ^^


Bölümleri de şuraya bırakayım;



2 Eylül 2017 Cumartesi

Bayram Şekeri Tadında Güncel

Merhabalar gençler ve kendini genç hissedenler! Öncelikle hepinize iyi bayramlar! Bayram bayram başınızı çok ağrıtmamaya çalışıp günceli olabildiğince kısa tutmaya çalışacağım.


Bayram sebebiyle midir nedir, bu sefer güncelimiz bereketli efenim. Bol bol bölümümüz var, misal dörder bölüm Gintama ve Koi to Uso. Koi to Uso’nun sabırsızlıkla beklediğiniz ek bölümü de bu güncelde ayrıca (yeeey!).

Ayrıca iki yeni serimizden de birer bölüm var! Bu iki seri deeeee… PORTUS VE BLACK JACK! Efenim; Black Jack Moralltach ve Yato ekibinin üzerinde karar kıldıkları yeni serileri, Moralltach’ın çevirisi ve Yato’nun editiyle. Bu muhteşem serinin adı kendini anlatmaya yeter de artar bile. Portus ise çizim tarzıyla beni etkilemiş olan, oldukça hoş bir korku mangası. Oldukça ilginç bir konusu var ve olaylar esasen eski bir video oyunu ve onunla ilgili bir efsanenin etrafında dönmekteler. Ölen insanlar göreceksiniz! (ve “Evet! Böyle şeyler tam benlik!” diyorsanız kesinlikle, şiddetle tavsiye ederim.)

VEEEE… yok başka bir şey dostlar. Bayram diye Shiroe’nin zincirlerini çözüp ona birkaç günlüğüne özgürlüğünün tadını çıkarma izni verdik. Yazıktır, o da bir tatil yüzü görsün.


Son olarak, sanıyorum ki bu şimdilik benim yazacağım son güncel hanımlar beyefendiler. O yüzden size hoşçakalın diyorum, kendinize iyi bakın! Tschaaaau~!


(Haftanın Şarkısı: Kesha - Rainbow)