Sarı Fil Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda bendeniz Razi-kun! Nasılsınız iyi misiniz? Ay ben de garip bir sınavdan çıktım sormayın, dünya bir garip oldu. Hayret ediyoruz artık nasıl sınavlar hazırlıyorlar nasıl önümüze getiriyorlar. Soruların cevabını geçtim nasıl hazırlandığını çok merak ediyorum. Kelimeler anlatmaya yetmiyor, böyle Sarı Fil kıvamında bir sınavdı. Bunu yazdıktan sonra bir kontrol edeyim dedim Sarı Fil diye bir şey var mıymış diye Tekirdağ'da oyuncak dükkanıymış. Aranızda Tekirdağ'da yaşayan varsa fotoğraf atsın çok keyifli olur.


Neyse efenim bırakın sınavları filleri sonunda koşup Life is Strange oynayacağım! Resmen heyecanlıyım! Acep bu sefer nasıl ergenlikler yapacağız! Bu arada bir sürü de oyun çıktı! Nekopara nın Ova'sı da yakınlaşıyor! Ay kedi kızlar ve hayaller…. Hayat sınav sonrası güzel yav


Black Jack! Moralltach-san çevirdi ve yakışıklı abimiz Yato-san editledi! Süper üstü doktorumuz sadece hasta insanlara değil doktorlara da yardımcı olabileceğini kanıtlamaya çalışıyor! Bakalım, görelim, okuyalım!


Portus'da işler fena olmaya başladı! Chiharu'nun intiharının ardındaki sır perdesini aralamak isteyen Asami, Portus oyununu oynamaya karar veriyor! Yato-san çeviri edit kombosuyla hepimize heyecan getiriyor!


Mope-san'a da buradan sonsuz geçmiş olsun. Hasta olmak çok fena hasta bir bekar hayatı çok daha fena. Dualarımız seninle Mope-san bir an önce iyileş!


Gintama 651 Haruhi-san'ın editi ve Zurako-san'ın çevirisi ile sizlerle! Yeni sezon da müthiş gidiyor! Yaay!


Öyle yani Ottalar! Benim gidip bir ara şöyle 14 saat falan uyumam lazım kendime gelmem için. Umarım haftaya size Rakudai atabiliriz ve mutlu oluruz! Stella görmeyi özledim valla. Şükür arc ortasında değiliz ama işte yine de olsun. Uzun lafın kısası kendinize çok iyi bakın Ottalar! Linkleri aşağı koyuyorum (ehehe Yato-san teşekkürler) tıklarsınız artık! じゃあね!!!

RAZI-KUN









Haftanın Şarkısı: Killer Ball - Gesu no Kiwami Otome

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode