Çin Mantısı Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda  bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ehehe biraz geç oldu demi güncel. Böyle 2 hafta ara mı vermiş olduk ehe. Olur canım öyle şeyler yani değil mi? Şimdi yalan olmasın iki haftadır elimizde sadece 2 bölüm Koi to uso vardı. Ben de tembellik yapıp "2 bölüm için güncel mı yazılır yhaaa." dedim. 2. haftada "Acep insanları sıkıştırsam mı?" diye şeytan dürttü. Sonuç olarak beklemediğim bir şekilde Rakudai Kishi geldi! Çok fantastik değil mi? Ben de hiç beklemiyordum. Haruhi-sanın canı sıkılmış ve bana haber vermeden edit yapmış! Çok Fantastik. Tam bir Noel Mucizesi. Bazı terimler sanırım Türkçe'ye çevrilmemeli. Halen Within Temptation'ı türkçeye çevirdiğim günü sevmem. O gün gruba olan tüm saygım bitti.


Bu aralar Bizim Kuzey-Batımızda yaşayan İsveç abilerimizin/ablalarımızın yaptığı müziğe sardım. İlk başta şarkılarının Türkçe olduğunu sanmıştım yalan yok. Sonra fark ettim ki Almancaya da bir benziyor. Ama en sonunda dediklerinin %99 unu anlamadığımı fark ettim. İsveççe(umarım isveççe deniyordur)'yi Türkçeye benzetebilmek için ne kadar iğenç bir Türkçeye sahip olduğumu şimdi düşünün bir. Ve bana güncel yazdırıp çeviri yaptırıyorlar.


O değil bir de sınavıma 5 gün kala Life is Strange in yeni bölümü çıkıyor. Geçen bölümm sınavıma 7 gün kala çıkmıştı. Çok alınıyorum valla. Ama sınav günümde Nekopara'nın ovası çıkıyor bu çok güzel bir olay! Hayallerimiz gerçek oldu! 2 boyutlu animasyonlu bir gerçeklik ama olsun halen gerçeklik!

Mangalara girelim artık değil mi ayıp olmasın. Rakudai Kishi no Chivalry'nin yeni bölümü Haruhi-sama sağ olsun geldi! Euroka-san ın çeviriği stoğunda 1 tane kaldı ben yavaş yavaş stoklayayım çeviri değil mi? Ayase ablamız geçen bölümde yakışıklımıza bayağı ters harekette bulundu ama bu bölümde Ayase ablamızın kendi sebeblerinin olduğunu öğreniyoruz. Bu bölümde 1 tane bile Stella yok ya :( Üzülüyorum.


Koi to Uso dan 4 yeni bölüm! Yaşasın! Aşklar mı kazanacak  Yalanlar mı? Mope-san'ın editi ve Saghmet-chan'ın çevirisi sağ olsun sizlerle. 4. bölümde cidden ilginç bir fizik olayı oluyor. Mope-san ile beraber inceledik ama sonuca varamadık.


Evet benden bu kadar sevgili ottalar! Dünya'nın ne kadar korkunç bir yer olduğunu gün geçtikçe daha iyi anlarken iyi insanlara verdiğimiz değer de artıyor. İyi insanlara sıkıca tutunalım ve kötü insanlara uzaktan pis pis bakalım! Kendinize çok iyi bakın! Linklere aşağıya bırakıyorum tıklarsınız artık!     じゃあね!!!


                      RAZI-KUN















Haftanın Şarkısı:  Honey Honey ~ SEAMO Feat: AYUSE KOZUE 
(Alt yazı için uğraşan Mope-san'a teşekkürler)



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Olur öyle şeyler. Ben 2 yıldır ödev yapmıyorum mesela. Olur di mi böyle şeyler? Olur olur. Çeviriler için teşekkürler.

    Tag de harikaymış "razi-kun is the best"

    YanıtlaSil
  2. Arada Tembellik iyidir ama arada yani bizi çok mangasız bırakmayın :) elinize sağlık

    YanıtlaSil

Night Mode