Yılbaşı Öncesi Cumartesi Özel Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda  bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ay yeni yıllar yeni umutlar! Bu sene yeni yıla o kadar fazla umit bağladım ki umarım her şey güzel gider. Daha yeni 2017 yılına alışmıştım şimdi yılın 2018 olmasına alışmaya çalışacağım. Biz de size bu yeni yıla mutlu mesut girin diye elimizden geldiğince manga çıkarmaya çalıştık. Tabii bu Yılbaşı özel paketi için uğraşan Mope-san a sonsuz teşekkürler o olmasa böyle bir fikir aklımıza bile gelmeyecekti.


Şize bu Kombo Paketimizi biraz anlatayım. Şimdii 9* Bölüm Koi to Uso var! 1 Bölüm Planetes, 2 Bölüm Gintama ve 1 Bölüm de  Boku to Watashi no Henai Jijou! Mope-san ve Haruhi-sama sizler için ekstra mesai üstüne mesai yaptı onlara buradan sonsuz teşekkürler! (* Mope-san dan bir mesaj: 40. bölüm japonca olduğundan yok ama belki birisine çevirtebilirim diye numaralandırma böyle oldu. Bir de 44.5 diye bir bölüm daha var ama yine japonca olduğunu için kaldı elimizde. )

Hatırlatın Shiroe-san'ı Noel Baba yapmayalım. 

Her daim benim düşüncelerimi ara sıra da Saghmet-chan'ınkileri dinliyorsunuz. Biraz da canımız diğer Yorozuya Fansub üyelerininkini dinleyin diye hepsine yeni yıl dileklerini/beklentilerini sorduk vee alın size cevaplar:

Yeni yılda bana benzemeyin *hiçbir şey yapmadı* -nicksiz

pas diyebilir miyim -Zurako (sonrasında şiddetle "Hayır" konulu gifler attım ama o umursamaz bir resim atıp beni takmadı :(   )

Sınavları geçmek -Saghmet (devamı "Yav stres yaptım zira şu an azıcık")

Biri artık bölümlerimi çevirsin dkfkfkfkgkgkv -Hazukime

Yeni dövmeler bekliyorum -Raistlin

İçinde sadece ve sadece tatlı kızlar olan bir manga edilemek istiyorum -Shiroe

Milli piyango bana çıksın :D ya ben düz adamım bir beklentim yok. Belki şu sorunun cevabı olabilir, Air Gear mangasını Türkiye'de de basılması ve basılmasında yardımcı olmak isterim. -Mope

Yeni bir yıl yeni bir başlangıç :3 Yeni yılın herkese güpgüzel, musmutlu, sımsıcacık başlangıçlar getirmesini, sağlıklı, bol kahkahalı gülüşlü, dedikodulu gıybetli, bol bol da mangalı animeli bir yıl olmasını dilerim. Her daim mutlu olmanız dileğiyle mutlu yıllar ottalar <3 -Haruhi

Yato ve Moralltach'a attığımız mesajlar en son uzay boşluğunda en yakın gökcismine doğru ivmeli hareket yaparken görüldü.



Son olarak da ben size yeni yıldan isteklerimi ve beklentilerimi anlatayım. Açıkcası yeni yılın benim ve herkes için mutlu geçmesini istiyorum. Biz bol bol manga verelim sizler bol bol okuyun. Hepimiz sınavlarımızı Hazukime'nin aldığı notlar gibi notlarla geçip mutlu mesut üst sınıflara geçelim ve mezun olalım. Mezun olan abilerimiz ablalarımız İş dünyasının korkunçlu Canavarlarını kolaylıkla tek atıp başarılı ve mutlu olsunlar. Dilerim ki bu sene hepimiz için o kadar güzel geçsin ki  en büyük derdimiz bizim tembelliğimizden dolayı size yeteri kadar fazla sayı veremiyor oluşumuz olur :D

Hizmetçi Kedi kızları da ekleyebilir miyim?

Uzun lafın kısası hepinize Mutlu yıllar! Yeni yılınız muhteşem ötesi geçsin ve herkes mutlu olsun! Kendinize çok iyi bakın Ottalar. Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık. İyi okumalar!!    じゃあね!!!
  RAZI-KUN                  
           



*












Haftanın Şarkısı : Lin Pesto - Bir Düşün

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Mutlu yıllar :)
    Güncel için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bir yıl sonra ya- Tamam tamam yapmayacağım. Güncel için teşekkürler! İyi yıllar dilerim (*^*)/

    Ben sanırım bu yıl da yatmaya devam edeceğim. Yine girdim uzay boşluğuna ben. Moralltach ve Yato'ya giden mesajlar gibi uzay boşluğunda kayıyorum :D

    YanıtlaSil

Night Mode