Vampir Öncesi Cumartesi Günceli


Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda (1 hafta gecikme ile) bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Gecikme için affedersiniz ehe ehe. Elimizde biraz az bölüm vardı ve ben bilgisayarımdan 660 km uzaktaydım (bir de kimse günceli yazmak istemedi) böylece bir hafta erteleyelim dedik. Ben de bu arada vampirlere sarmaya başladım. Arkadaşım ile saçma vampir filmleri izleyip kafayı yemeyi seviyoruz sanırım. Arap vampirlerden koreli vampirlere kadar giden uzun bir vampir kültürü var Dünyamızda. Öğrenelim, öğretelim...


Vampirler diyince işler o kadar karmaşık oluyor ki. Vampirizm hastalığından İncilden sözlere kadar her şey dahil! En fazla beğendiğim Vampir ortamı ama Kesinlikle Vampire : The Masquerade. 1997 de resmen mükemmellik yapmış abilerimiz. Keşke 1997 yapımı olmasaydı da şuan bilen ve oynamak isteyen insan sayısı fazla olsaydı...


Lafı çok uzatmadan Bölümlere geçelim. 4 bölüm Koi to Uso var! Aşklar ve Yalanlarda işler açıkcası çok garipleşiyor. Mope-san editlediği bölümleri bana anlatınca açıkcası çenem yere duştu. Saghmet-chan çevirirken neden bana anlatmadı böyle şeyleri hiç fikrim yok ama neyse onun da kendince sebebleri vardır elbet. Yani ben böyle bir şey çevirsem yakın çevremdeki herkesin haberi olurdu herhalde ehe ehe...


Haruhi-san'ın editinde çıkan 2 bölüm Boku to Watashi no Henai Jijou sizlerle. Saghmet-chan'ın müthiş çevirileri ile heyecanla devam ediyor. Tama'nın gerizekalılığı devam ediyor. Ayrıntılı bilgi bölümde...


O değil Life Is Strange : Before the Storm'un Farewell Bölümü de çıktı ve artık BtS'ın tüm her şeyi bitmiş oldu! oyunun Prequel'inin Prequel'ini oynamak garipti ama güzeldi. Oyun kadar mükemmel ve güzel değildi ama hoştu. Bakalım Life Is Strange bize gelecekte neler verecek?


Bizden bu kadar sevgili ottalar! Kendinize çok çok iyi bakın! Akşamları kimselerin olmadığı yerlerde tek başınıza takılmayın vampir falan ısırır sizi. Ben de daha az vampirlerle uğraşıp daha fazla derslerle uğraşayım bence. 2 haftaya sınavıma çok az kalmış olacağı için şimdiden günceli satacak birisi bulayım bence ehe ehe. Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!! じゃあね!!!



 RAZI-KUN                       









Dabarobics - ElliotExplicit



Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode