"Bu ne benim de bir fikrim yok" Günceli

Merhabalar! Nasılsınız?! Beni sorarsanız, ölüyorum... saghmet ben bu arada. Siz sormadan söyleyeyim, hayır güncelde ne Koi to Uso var ne de 07-Ghost. Çok üzgünüm, ancak bu sıralar beni biraz idare etmeniz gerekecek... Hayatında ne olup bitiyor hala anlam verememiş bir taze mezunum ben...

Peki elimizde ne var? Haruhi ne vermişse o var diye paçayı kurtarmak isterdim ama biraz açacağım tabii bu kısmı. Elimizde -elbette- Gintama var, hemi de tamı tamına 2 bölüm!! Onun dışında da bir bölüm Niehime ile üç bölüm Beastars'ımız mevcut.

Peki elimizde olmayan nelerimiz var? Çevirmen! Maalesef... Hal bu olunca da görüyorsunuz seri gelmiyor. Umarım yakın zamanda dönebilirim ben de çeviriye... (ÖLMEZSEM)

Eh, bizden şimdilik bu kadar dostlar, şimdiden hepinize iyi bayramlar!

Sağlıcakla kalın!


(Phil Collins - Another Day in Paradise)





Yorum Gönder

2 Yorumlar

Night Mode