27 Ekim 2018 Cumartesi

Apati öncesi Cumartesi Günceli!

Merhaba sevgili Ottalar! Karşınızda bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ben aç ve stresliyim ya sormayın. Klavyemi de bal yapmışım şuan fark ettim çok üzüldüm. Kahvaltı yaparken güncel yazmamak lazım demek ki... O değil havalar çok soğudu ya anında. Çok garip şeyler bir anda nasıl bu kadar her şey soğur ki.. Doğru kış geliyor falan da 1 haftada her şey bu kadar değişmemeliydi sanki...


Soğukları bırakalım da ciddi şeyler söyleyelim! Öncelikle gelecek sayıya ben yokum büyük ihtimale ağlıyor ve stresten patlamış olurum. Normal sınav şeyleri ya takmayın. Artı olarak ÇEVİRMEN ARIYORUZ!! ÇEVİRMEEEEEEEEEN!!!! GEREKİİİYOOOOORRR!!!! ÇEVİRMEEEEEEEENNNN!!! ÇEEEEEEVVVİİİİİİİİRRRRRMMMMMEEEEEEEENNN!!!!

Çevirmen arayan Razi

Bunları da ilettiğimizde göre yayımladığımız yeni sayılara bakalım! Koi to Uso'nun yeni sayısı geldi! Son hızla yalanlar ve aşklar devam ediyor! Aşklar ve yalanlar yani? Sevda ve doğru olmayanlar? Neyse siz okuyun da anlatın bakalım bakalım. Saghmet çevirdi ve Mope-san düzenledi!


O değil Ojojojo dan 2 yeni sayımız var! Punk abim ile prenses ablamın arasındaki ilişkiler yine daha da saçmalaşıyor! Çevirisini ben yaptım diye demiyorum çok eğlenceli bir manga yani. Düzenlenmesini de sevgi dolu saprofit89-senpai'nin yaptığı mangayı hemen okuyun!!


Ne yazık ki bu hafta göz bebeğimiz Gintama çıkamadı :( bizlere yardımcı olmak isteyen çevirmenler biliyorsanız lütfen hemen bize yönlendirin! Editörlere kötü davranıyor olabiliriz ama çevirmenlere gayet tatlı tatlı davranıp editörlere laf atarız beraber ya. Uzun lafın kısası çevirmen bulun bizeee!!!  Hadin kendinize çok iyi bakın sevgili ottalar! Mutlu mesut bağlantılara basıp okuyun! じゃあね!!!


RAZI-KUN







Haftanın Şarkısı : Daughter - A hole in the Earth

6 Ekim 2018 Cumartesi

Yakışıklı Kitaplar Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda  bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Hayat nasıl gidiyor? Ya sormayın bugün biraz geç yazıyorum size. Günceli yazmam gereken ve yayımlaman gereken vakitlerde bilgisayarımdan uzak kaldım bir de üstüne üstlük elektrikler falan kesildi derken oldu saat şimdi. Bilirsiniz bende bahane çok!


O değil yeni sezon geliyor ottalar!! Yalan yok yeni sezonda böyle aman tanrım izlemeliyim dediğim bir anime yok... Tabii Tokyo Ghoul'un yeni sezonu falan var da sanırım artık o kadar heyecanlanamıyorum.... Yaşlandık be Ottalar...


Rakudai Kishi no Chivalry'den yeni bölüm geldiiii!!! Yaşasııın!!! Benim çevirdiğim ve Elfa-san ve Haruhi-sama'nın  editlediği bu bölümde İkki ile yakışıklı çocuk dojo'nun sahipliği için savaşıyorlar. Abimiz cidden güçlü bakalım İkki abimizi nasıl alt edecek? Heyecanla okuyun bakalım!! Elfa-san (büyük ihtimalle benim Stella hakkında yazdığım aşk mektuplarından sıkıldığı için) ilk ve son editini yapıp Fansubımızdan ayrıldı :( Özleyeceğiz seni Elfa-san!


Koi to Uso son hızıyla devam ediyor!!! Afrodeit-san üstün Japoncaları ile bölümü çevirip Mope-san editledi! Aşklar ve Yalanlar bu sefer noluyorlar?? Bakın bize de anlatın bakalım!!!


Tabii ki göz bebeğimi Gintama'yı unutmadık!! Haruhi-sama editledi ve Zurako-san çevirdi. Çılgınlıklar son hızla devam ediyooor!!!


Bu haftalık bizden bu kadar ottalar! Sizler de bu sezon neler izlemek istiyorsunuz neler izlediniz yazın bakalım! Bizler de bir sonraki sezonda bahsedelim. O değil Gintama için yedek çevirmenimizi bulduk! Yakında tanışırsınız kendisiyle!!  Kendinize çok çok iyi bakın!  Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!! じゃあね!!!

          
RAZI-KUN














Haftanın Şarkısı : Camel - Mystic Queen