Apati öncesi Cumartesi Günceli!

Merhaba sevgili Ottalar! Karşınızda bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ben aç ve stresliyim ya sormayın. Klavyemi de bal yapmışım şuan fark ettim çok üzüldüm. Kahvaltı yaparken güncel yazmamak lazım demek ki... O değil havalar çok soğudu ya anında. Çok garip şeyler bir anda nasıl bu kadar her şey soğur ki.. Doğru kış geliyor falan da 1 haftada her şey bu kadar değişmemeliydi sanki...


Soğukları bırakalım da ciddi şeyler söyleyelim! Öncelikle gelecek sayıya ben yokum büyük ihtimale ağlıyor ve stresten patlamış olurum. Normal sınav şeyleri ya takmayın. Artı olarak ÇEVİRMEN ARIYORUZ!! ÇEVİRMEEEEEEEEEN!!!! GEREKİİİYOOOOORRR!!!! ÇEVİRMEEEEEEEENNNN!!! ÇEEEEEEVVVİİİİİİİİRRRRRMMMMMEEEEEEEENNN!!!!

Çevirmen arayan Razi

Bunları da ilettiğimizde göre yayımladığımız yeni sayılara bakalım! Koi to Uso'nun yeni sayısı geldi! Son hızla yalanlar ve aşklar devam ediyor! Aşklar ve yalanlar yani? Sevda ve doğru olmayanlar? Neyse siz okuyun da anlatın bakalım bakalım. Saghmet çevirdi ve Mope-san düzenledi!


O değil Ojojojo dan 2 yeni sayımız var! Punk abim ile prenses ablamın arasındaki ilişkiler yine daha da saçmalaşıyor! Çevirisini ben yaptım diye demiyorum çok eğlenceli bir manga yani. Düzenlenmesini de sevgi dolu saprofit89-senpai'nin yaptığı mangayı hemen okuyun!!


Ne yazık ki bu hafta göz bebeğimiz Gintama çıkamadı :( bizlere yardımcı olmak isteyen çevirmenler biliyorsanız lütfen hemen bize yönlendirin! Editörlere kötü davranıyor olabiliriz ama çevirmenlere gayet tatlı tatlı davranıp editörlere laf atarız beraber ya. Uzun lafın kısası çevirmen bulun bizeee!!!  Hadin kendinize çok iyi bakın sevgili ottalar! Mutlu mesut bağlantılara basıp okuyun! じゃあね!!!


RAZI-KUN







Haftanın Şarkısı : Daughter - A hole in the Earth

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Çevirmen arayan Razi ahahahaha

    YanıtlaSil
  2. İngilizceden cevireceksek ben gintamaya talibim

    YanıtlaSil

Night Mode