Bir Şeyler Günceli

Selamlar ottalar görüşmeyeli nasılsınız bakalım :3 Şahsen ben iyiyim tatil rehaveti falan derken baya bir manga editlemişim :D sözde iş yapmayacaktım. Evet değerli dostlar ben Haruhi :P




Neyse öncelikle birkaç konudan bahsetmek istiyorum;

2 çevirmen arkadaşımız Moralltach ve Hazukime aramızdan ayrıldı. Kendilerine verdikleri güzel çeviriler için teşekkür ediyoruz.
2 arkadaşımızdan da maalesef haber falan alamıyoruz ._. Duyan, gören falan olursa Shinsengumi Polis Karakoluna başvurursa çok iyi olur.
Yato-san da oldukça yoğun bir yıldan sonra aynı tempoyla hareket edemeyeceğini, elindeki seriyi bitirip aramızdan ayrılacağını söyledi.
Leaderzura-san da tekrar okullu olduğu için aramızdan ayrılmak zorunda kaldı.
Razi-kun ise hala sınavları ile boğuşuyor. Yapabilirsin Razi-kun!
Saghmet-chan'ım ise stajyer adı altında hayatta kalma mücadelesi veriyor. Yapabilirsin Saghmet!
Raistlin'i en son çeviri yağmuruna tutmuştum, onun ağırlığı altında biraz ezmiş olabilirim özür dilerim ^^'
Zurako'cuğum ise bana fırından çıkmış yeni çeviriler ile geliyor :3
Saprofit89 ottamız ise iş hayatına atıldığı için ortalıkta yoktu; kapımız her daim açıktır ottam!
Nicksiz'imiz ise üniversite tercihleri ile uğraşıyor.
Elfa-chan da yeni editörlerimizden. Benim garip mükemmelliyetçiliğim karşısında hala ilk bölümde takıldı kaldı maalesef.
Mope-san ise zaten harika bir editör biliyorsunuz :D Her an her yerden karşınıza çıkabilir, haberiniz olsun.
Ben de yuvarlanıp gidiyorum işte...

Evet ekip hakkında da uzun ve ayrıntılı bilgiler verdiğime göre sırada diğer mevzu var;

Bildiğiniz gibi Manga-Tr ile ortak bir projemiz vardı, o birden ikiye fırladı bir anda. Ortak projelerimizi de artık Yorozuya'nın güncelleri ve yayınlanma ilkelerine göre paylaşacağız, bunu da buradan belirtelim.

Bir diğer ortaklık, ama tam bir ortaklık değil bu, Gereksiz Fansub'tan Unnameduser'e teşekkür edelim. Wagamama Chie-chan mangasının çevirisini bitirdi. Emekleri için çok çok teşekkür ediyoruz.



Evvet şimdi gelelim mangalara;

İki bölüm Gintama'mız var :3 Yeni sezonda geldiğine göre hız kazanalım mı? Üzgünüz ama hayır :D Siz ne kadar hızlı okuyorsanız biz de o kadar yavaş çevirip editliyoruz. Bazı bölümlerin bazı sayfaları için günlerimizi harcayabiliyoruz.



Üç bölüm Niehime to Kemono no Ou var, grubumuzun galiba üçüncü shoujosu ve Manga-Tr ile ortak projemiz. Oldukça tatliş bir manga, hatta Gin-san'ı bile içinde barındıran bir yapım :D Hep o mu troll geçecek de mi ama?



Beş bölüm de Beastars mangamız var, bu da ortak bir projemiz. Dördüncü bölümden itibaren de editörü benim, ilk üç bölüm için Kuroro'ya teşekkürler.

Evvet anlatılacak başka bir şey kalmadı gibi. Sormak istediğiniz bir şey varsa facebook sayfamıza ya da g-mail adresimize mesaj atabilirsiniz.
Bir de varsa boşta gezen bir çevirmen bana doğru fırlatırsanız sevinirim, yarım kalan serileri de bitirelim ki yeni seriler alabilelim değil mi ^^












Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode