18 Ağustos 2018 Cumartesi

"Bu ne benim de bir fikrim yok" Günceli

Merhabalar! Nasılsınız?! Beni sorarsanız, ölüyorum... saghmet ben bu arada. Siz sormadan söyleyeyim, hayır güncelde ne Koi to Uso var ne de 07-Ghost. Çok üzgünüm, ancak bu sıralar beni biraz idare etmeniz gerekecek... Hayatında ne olup bitiyor hala anlam verememiş bir taze mezunum ben...

Peki elimizde ne var? Haruhi ne vermişse o var diye paçayı kurtarmak isterdim ama biraz açacağım tabii bu kısmı. Elimizde -elbette- Gintama var, hemi de tamı tamına 2 bölüm!! Onun dışında da bir bölüm Niehime ile üç bölüm Beastars'ımız mevcut.

Peki elimizde olmayan nelerimiz var? Çevirmen! Maalesef... Hal bu olunca da görüyorsunuz seri gelmiyor. Umarım yakın zamanda dönebilirim ben de çeviriye... (ÖLMEZSEM)

Eh, bizden şimdilik bu kadar dostlar, şimdiden hepinize iyi bayramlar!

Sağlıcakla kalın!


(Phil Collins - Another Day in Paradise)





4 Ağustos 2018 Cumartesi

Bir Şeyler Günceli

Selamlar ottalar görüşmeyeli nasılsınız bakalım :3 Şahsen ben iyiyim tatil rehaveti falan derken baya bir manga editlemişim :D sözde iş yapmayacaktım. Evet değerli dostlar ben Haruhi :P




Neyse öncelikle birkaç konudan bahsetmek istiyorum;

2 çevirmen arkadaşımız Moralltach ve Hazukime aramızdan ayrıldı. Kendilerine verdikleri güzel çeviriler için teşekkür ediyoruz.
2 arkadaşımızdan da maalesef haber falan alamıyoruz ._. Duyan, gören falan olursa Shinsengumi Polis Karakoluna başvurursa çok iyi olur.
Yato-san da oldukça yoğun bir yıldan sonra aynı tempoyla hareket edemeyeceğini, elindeki seriyi bitirip aramızdan ayrılacağını söyledi.
Leaderzura-san da tekrar okullu olduğu için aramızdan ayrılmak zorunda kaldı.
Razi-kun ise hala sınavları ile boğuşuyor. Yapabilirsin Razi-kun!
Saghmet-chan'ım ise stajyer adı altında hayatta kalma mücadelesi veriyor. Yapabilirsin Saghmet!
Raistlin'i en son çeviri yağmuruna tutmuştum, onun ağırlığı altında biraz ezmiş olabilirim özür dilerim ^^'
Zurako'cuğum ise bana fırından çıkmış yeni çeviriler ile geliyor :3
Saprofit89 ottamız ise iş hayatına atıldığı için ortalıkta yoktu; kapımız her daim açıktır ottam!
Nicksiz'imiz ise üniversite tercihleri ile uğraşıyor.
Elfa-chan da yeni editörlerimizden. Benim garip mükemmelliyetçiliğim karşısında hala ilk bölümde takıldı kaldı maalesef.
Mope-san ise zaten harika bir editör biliyorsunuz :D Her an her yerden karşınıza çıkabilir, haberiniz olsun.
Ben de yuvarlanıp gidiyorum işte...

Evet ekip hakkında da uzun ve ayrıntılı bilgiler verdiğime göre sırada diğer mevzu var;

Bildiğiniz gibi Manga-Tr ile ortak bir projemiz vardı, o birden ikiye fırladı bir anda. Ortak projelerimizi de artık Yorozuya'nın güncelleri ve yayınlanma ilkelerine göre paylaşacağız, bunu da buradan belirtelim.

Bir diğer ortaklık, ama tam bir ortaklık değil bu, Gereksiz Fansub'tan Unnameduser'e teşekkür edelim. Wagamama Chie-chan mangasının çevirisini bitirdi. Emekleri için çok çok teşekkür ediyoruz.



Evvet şimdi gelelim mangalara;

İki bölüm Gintama'mız var :3 Yeni sezonda geldiğine göre hız kazanalım mı? Üzgünüz ama hayır :D Siz ne kadar hızlı okuyorsanız biz de o kadar yavaş çevirip editliyoruz. Bazı bölümlerin bazı sayfaları için günlerimizi harcayabiliyoruz.



Üç bölüm Niehime to Kemono no Ou var, grubumuzun galiba üçüncü shoujosu ve Manga-Tr ile ortak projemiz. Oldukça tatliş bir manga, hatta Gin-san'ı bile içinde barındıran bir yapım :D Hep o mu troll geçecek de mi ama?



Beş bölüm de Beastars mangamız var, bu da ortak bir projemiz. Dördüncü bölümden itibaren de editörü benim, ilk üç bölüm için Kuroro'ya teşekkürler.

Evvet anlatılacak başka bir şey kalmadı gibi. Sormak istediğiniz bir şey varsa facebook sayfamıza ya da g-mail adresimize mesaj atabilirsiniz.
Bir de varsa boşta gezen bir çevirmen bana doğru fırlatırsanız sevinirim, yarım kalan serileri de bitirelim ki yeni seriler alabilelim değil mi ^^












21 Temmuz 2018 Cumartesi

Güncelimsi

Selamlar ottalar, karşınızda güncele benzeyen ama tam güncel olmayan bir şeyle bulunuyorum. Lafı fazla uzatmadan bölümleri verip kaçayım ben en iyisi :D





17 Haziran 2018 Pazar

Bayram Sonu Günceli

Merhabalar! Nasılsınız? Güncel yazısı yine bende arkadaşlar, ben de saghmet bu arada. Yaaaaani, uzun ve hoş bir yazı beklemeyin biliyorsunuz benden değil Razi-kun'dan çıkar onlar. :D

Öncelikle, iyi bayramlar herkese! Umarım muuuuuhteşem bir bayram geçirmişsinizdir!


Sonrasındaysa, bu güncelde nelerimiz var onları bi' sayayım tabii. Bir öncekiyle arasında bir ay olması sebebiyle tabii ki normalde verdiğimiz 3-4 bölümlük güncellerden biraz daha kabarık bir repertuvarımız var bu kez. Listenin başında da gözbebeğimiz Gintama bulunuyor, gerçi bir bölüm ama olsun. Onun dışında; iki bölüm Koi to Uso'muz ve -hazır olun- DÖRT BÖLÜM Wagamama Chie-chan var!

Wagamama Chie-chan'daki yardımlarından dolayı Gereksiz Fansub'tan Unnameduser'a buradan tekrar teşekkür ediyoruz! Sağ olsun ölmekte olan bir seriyi kurtardı. Çok teşekkürler!


Daha da uzatıp sizi biraz daha güncelden mahrum bırakmadan yazımı burada sonlandırıyor ve de sizlere iyi okumalar diliyorum! Linkler her zamanki gibi aşağıda. :D

Mutlu ve de sağlıklı kalın!



(Haftanın Şarkısı: Lola Blanc - Don't Say You Do)






19 Mayıs 2018 Cumartesi

O Kadar İşimin Arasında Geciken Güncel


Evet arkadaşlar, başlıktaki gibi... çok yoğunum bu sıralar... Ben saghmet bu arada, uzun zamandan sonra merhabalar! Nasılsınız, afiyettesiniz inşallah?

Bizler iyi olmaya çalışıyoruz; finaller, çalışmalar, hastaneler falan derken o kadar koşuşturmacanın arasında ne kadar iyi olunabiliyorsa tabii...


Hal böyle olunca yazıyı da oldukça kısa tutacağım arkadaşlar, zaten şimdiye dek yazmayı da unutmuştum... O kısım çok karışık, bu yüzden hiç girmiyorum nedenine.

Bu hafta elimizde 07-Ghost, Koi to Uso ve de Boku to Watashi no Henai Jijou var. Hepsinin çevirmeni benim, günceli de ben yazdım zaten (geç de kalmış olsam), şu an güncelin adını aşırı saghmet günceli diye değiştirmeyi düşünmüyor değilim açıkçası. Editörlerimiz ise sevgili Haruhi ve değerli Mope.

Ayrıca bu güncelle Boku to Watashi no Henai Jijou'yu da bitirmiş oluyoruz, cümlemize geçmiş olsun umarım kimse bu kadar aptal iki kişiyle gerçek hayatta uğraşmak zorunda kalmaz.

Bölüm linklerini aşağıya ekliyor ve de sizlere iyi okumalar diliyorum efenim! Tschau~!



(P.S: Haftanın şarkısını mutlaka dinleyin, güzeldir - güzel olmasa koymayız gerçi ;D )

(Haftanın Şarkısı: Malú - Ciudad De Papel)






5 Mayıs 2018 Cumartesi

Canavar Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Valla ben de hafif uykuluyum. Size bu günceli yazayım derken bir sürü planda olmayan iş geldi falan. Sonra bir bakmışsınız saat 11 olmuş ben daha başlık bile yazmamışım. Neyse canım olur öyle şeyler değil mi?


O değil sevgili ottalar bana yeni köl-*öhöm öhöm* editör, editör geldi! Herkes Elfa-chan'a hoş geldin desin! Kendisine ben en yakın boş vakit bulduğumda sayfa hazırlayıp resmi editör yapacağım. Kendisine geldiği an itibariyle mükemmel iş ahlakım yüzünden hemen (yani 1 hafta sonra) çevirisini verip anında iş yapmadığı için azarlanmıştır. Yorozuya ruhunu devam ettirdiğimiz için kendimizle gurur duyuyoruz. Bu arada iş yapmayan diğer arkadaşlarımızdan sizlere kısa bir mesaj iletelim. Hepsi sınavlarıyla uğraşıp ağlıyorlar. Benim de en kısa zamanda uğraşıp ağlamam lazım....


Sizlere 2 bölüm Koi to Uso, 1 Bölüm de Boku to Watashi no Henai Jijou var! Böyle toplu bir şekilde söyledim bana da bir garip geldi. Çevirmen ve editörlere nasıl hitap edeceğimi de bilemedim. Aman siz zaten hepsini benden daha iyi biliyorsunuz. Benim de kolayıma geldi ehehehe.


Biraz kısa bir güncel oldu affedersiniz Ottalar. Biraz planlama sıkıntısı çektim ben de sonuç böyle oldu. Gelecek güncele umarız kii Elfa-chan editi tamamlar ve size tatliş bir Bölüm daha verebiliriz. Yeni bölüm de güzek bir bölüm diyip sizleri heyecanlandırayım ehe. Bizden bu kadar sevgili ottalar! Kendinize çok çok çok iyi bakın! Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!  じゃあね!!!


                            RAZI-KUN








Haftanın Şarkısı: Lin Pesto - Yazlık



21 Nisan 2018 Cumartesi

Yine mi Haruhi Günceli

Yine dolu dolu bir güncelle karşınızdayız demeyi çok istememe rağmen oldukça durgun bir zamandan geçtiğimizi söylemek isterim... Böyle şey bi durum;... garip,... yoğun,... ama aslında yoğun olmaması lazım... falan filan işte. Peki neden böyle bi durum? Çünkü bahar geldi. Bahar ne demek? Çiçekler, böcekler, polenler, alerjiler, depresyonlar... Sonra efenim milletin dışarda gezip sizin evde oturup çeviri ve edit yapmanızın verdiği o garip sorumluluk... Allah'ım neden bu yalnızlık diye sitemler, gökyüzündeki yalnız gezen yıldızlarla konuşmak falan derken yine iki hafta geçti.



Konuyu öyle bağımsız bağladım ki kendimi bu anarşizmimden dolayı tebrik edip bölümlere geçiyorum xd

Bu hafta da üç bölümümüz var.
Bu defa Mope-san ile başlayıp Koi to Uso'dan iki bölüm veriyoruz. Neji'nin seçtiği yolun sonuçları pek de iç açıcı değil. Ve yakışıklı memurumuz yine ortalığı birbirine katacak.




Diğeri de benim ve saghmet'in sinir krizleriyle yaptığı Henai... Allah onlara akıl versin diyorum... Çok shoujo okuyan biri olarak da bu kadar salağını da görmedim diyebilirim... Allah'ım bu nasıl bir çift?! Bu nasıl bir seinen!?!!!! Biz n'apıyoruz...?



Neyse efenim iyi okumalar diler işimiz başına dönmeye çalışırım ^^






7 Nisan 2018 Cumartesi

Gökkusağı Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar! Karşınızda  bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ben çok şükür daha demin yaşadığım minik bir burun kanamasını saymazsanız iyiyim! Herhalde mevsim değişikliğinden vücudum saçma değişikliklerde bulunmak istedi. Şaka maka ilkbaharın ortasına geldik sayılır. Havalar ısınıyor demek isterdim de dışarısı bildiğiniz yanıyor. Soğuk ne güzeldi ya sicak şeyler giyip dışarı çıkıyorduk falan. Hayırlısı olsun ne diyelim.


O değil Tokyo Ghoul'un 3. sezonu çıktı yav! Şaka maka çıktı ya. Bir de 2.sezon hiç olmamış gibi mangada devam ettiler ya! İnanamıyorum ciddi ciddi çok güzel bir süpriz oldu. Yanında bir de Boku no Hero Academia, Shokugeki no Souma ve Steins Gate gelince çok daha çılgın oldu! Steins Gate'ı cidden merak ediyorum ne yapacaklar, ne edecekler... Yav bu sezon ciddi ciddi bayağı fantastik bir sezon. Sonumuz hayrola. Tokyo Ghoul'un ilk bölümü için yorumlarım şimdilik güzelimsi diyelim. Biraz yavaş(?) işlendi sanırım? Emin değilim yav 20 dakikalık bir bölümden pek bir şey denemiyor ama heyecan dorukta bakalım nasıl olacak!


Ben size Sonsuz Tokyo Ghoul çığlıklarımla yalnız bırakmaktansa mangalardan bahsedeyim. Şimdi biliyorsunuz ki ben kendim o kadar fazla çalışkan, zamanı mükemmel planlayan ve kesinlikle yeni saçma ispanyol banka soyma dizilerine sarmayan birisi olarak size çeviri yaptım canım. Sadece o çevirileri var olmayan kedim yedi. Veya bilgisayardan sildi? Anladınız siz. Yeni sezonu da çıktı demi ya La Casa de Papel'in. İspanyolca fantastik bir dil. O dizi yüzünden 1 hafta boyunca etrafta "Por favor!" diye bağırıyorum.


Koi to Uso yine çevirisi Saghmet-chan ve editi Mope-san ile sizlerle! Neji kararını veriyor! İhanet sayılabilir mi bu? Ririna bu duruma ne diyecek? Tüm hepsi ve devamı için okumaya devam!


07 Ghost serisi de AnimeSue ile beraber ortak proje olarak devam ediyor! AnimeSue'den Mope-san'ın editi ve bizim Saghmet-chan'ımızın çevirisine sonsuz teşekkürler. Tanıtım yapması için Saghmet-chan'ı dürtükledim ama kendisinden tek "Aman Tanrım başrolde bir kadın karakter var neler oluyor?" çıktı. Okuyun okuyun yorumlarınızı bekliyoruz!


Ve tabii ki olmazsa olmazımız (ara sıra olmuyor ama olsun) Gintama!


Bizden bu kadar sevgili ottalar! Ben de saçma kan lekelerini temizleyeyim. Her taraf damla damla kan oldu :( Siz de alttaki linklere tıklayın ve kendinize çok iyi bakın! İyi okumalar!!  じゃあね!!!



 RAZI-KUN                   








Haftanın Şarkısı: Rainbow - Catch the Rainbow
                   

24 Mart 2018 Cumartesi

Vize Sonrası Staj Öncesi Cumartesi Günceli

Merhabalar ahali yine karşınızda ben biricik Haruhi'niz. Bana deliler gibi aşık olduğunuzu biliyorum ama lafı fazla uzatmıca'm ya da uzatırım -maksat güncel çok gözüksün :P


Sebebi ziyaretim belli, diğerlerinin vizesi varken ben boştaydım. Benim vizemde de onlar boştaydı, çalışmadılar özellikle Razi-kun >.> bi daha yok ona Stella


Tabii hepsi mi çalışmadı? Tabbi ki de hayır efenim. Saghmet-chan'dan üç bölüm çevirimiz var, ikisi Koi to Uso için biri de kısaltılmışı Henai bilmem ne uzunu da Boku to Watashi no Henai Jijou.


Önce hanımlar diyip kendi serimden başlıyorum :P -yep cinsiyet ayrımcılığı-
Henai sözde bir seinen seri, ama gel gör ki shoujoya doğru bir kaydı, kim ne yaptıysa artık bilmiyorum da ben editlerken utanıyorum bunlara hey Allah'ım ya 


Koi to Uso ise ben okumadan hala devam ediyor 8) Yukari'nin kafası karışık. Sevdiğine ihanet mi edecek, yoksa nişanlısını mı koruyacak? Aşk ve Yalanlar da bi Dallas rüzgarı esiyor.

Çünkiiii niden olmasın fjlkfj

Ve biricik Gintama'm ve Zurako'm ile Leader-san'ım <3 onlar da çalıştı
Serinin finale doğru yaklaşması beni depresyona soksa da ufak ufak da olsa devam edip bir bölüm veriyoruz. Bazen diyorum ki Goril'in evini mi bassam, ama tek sorunun buradan Japonya'ya gitmek olduğunu düşünüyorum ve vazgeçiyorum .-. Varsa biletiniz -ama beleşe- talibim efenim.



Evet bir güncelin daha sonuna geldik efenim, kah güldük kah utandık kah ağladık derken bu haftayı da böyle kapattık bakalım.

Sağlıcakla ve afiyetle kalınız...







10 Mart 2018 Cumartesi

Vampir Öncesi Cumartesi Günceli


Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda (1 hafta gecikme ile) bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Gecikme için affedersiniz ehe ehe. Elimizde biraz az bölüm vardı ve ben bilgisayarımdan 660 km uzaktaydım (bir de kimse günceli yazmak istemedi) böylece bir hafta erteleyelim dedik. Ben de bu arada vampirlere sarmaya başladım. Arkadaşım ile saçma vampir filmleri izleyip kafayı yemeyi seviyoruz sanırım. Arap vampirlerden koreli vampirlere kadar giden uzun bir vampir kültürü var Dünyamızda. Öğrenelim, öğretelim...


Vampirler diyince işler o kadar karmaşık oluyor ki. Vampirizm hastalığından İncilden sözlere kadar her şey dahil! En fazla beğendiğim Vampir ortamı ama Kesinlikle Vampire : The Masquerade. 1997 de resmen mükemmellik yapmış abilerimiz. Keşke 1997 yapımı olmasaydı da şuan bilen ve oynamak isteyen insan sayısı fazla olsaydı...


Lafı çok uzatmadan Bölümlere geçelim. 4 bölüm Koi to Uso var! Aşklar ve Yalanlarda işler açıkcası çok garipleşiyor. Mope-san editlediği bölümleri bana anlatınca açıkcası çenem yere duştu. Saghmet-chan çevirirken neden bana anlatmadı böyle şeyleri hiç fikrim yok ama neyse onun da kendince sebebleri vardır elbet. Yani ben böyle bir şey çevirsem yakın çevremdeki herkesin haberi olurdu herhalde ehe ehe...


Haruhi-san'ın editinde çıkan 2 bölüm Boku to Watashi no Henai Jijou sizlerle. Saghmet-chan'ın müthiş çevirileri ile heyecanla devam ediyor. Tama'nın gerizekalılığı devam ediyor. Ayrıntılı bilgi bölümde...


O değil Life Is Strange : Before the Storm'un Farewell Bölümü de çıktı ve artık BtS'ın tüm her şeyi bitmiş oldu! oyunun Prequel'inin Prequel'ini oynamak garipti ama güzeldi. Oyun kadar mükemmel ve güzel değildi ama hoştu. Bakalım Life Is Strange bize gelecekte neler verecek?


Bizden bu kadar sevgili ottalar! Kendinize çok çok iyi bakın! Akşamları kimselerin olmadığı yerlerde tek başınıza takılmayın vampir falan ısırır sizi. Ben de daha az vampirlerle uğraşıp daha fazla derslerle uğraşayım bence. 2 haftaya sınavıma çok az kalmış olacağı için şimdiden günceli satacak birisi bulayım bence ehe ehe. Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!! じゃあね!!!



 RAZI-KUN                       









Dabarobics - ElliotExplicit