GİNTAMA 438 - İNANIYORUM Kİ, HEM GÜZEL OLUP HEM DE MANGA ÇİZEBİLİRİM

Selamlar,

"Dekobokko Arc" tüm absürdlüğüyle devam ediyor. Kabuki-chou'daki değişimden daha kimlerin nasibini aldığını görmek isteyenleri yeni bölümle baş başa bırakıyorum.


Gintama 438 - İnanıyorum Ki, Hem Güzel Olup, Hem De Manga Çizebilirim

indirmek için buradan, veya Online Oku linki ile Batoto.net üzerinden bölüme ulaşabilirsiniz.

Yorumlarınızı bekler, bol kahkahalı okumalar dileriz!

--rassvet bildirdi...

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. sorachi-san Miss nipponu kazanamazsan Miss Turkey e bekleriz :3
    cidden ..
    bu bölümde çok güzeldi ellerinize çevirilerinize sağlık :3
    kagura bu bölümde yine çinin üç krallığına göndermeleriyle güldürdü
    ama asıl düşündüren shinpachi nin neden cinsiyetinin hiçe sayıldı yoksa....
    yok canım gintama evreninin onun sadece gözlükten ibaret saydığı için olsa gerek
    sorachi sensei yayında narin erkekler ,küstah kadınlar ... diyerekten lafı gediğine koymuş sorunu çıkarmış geriye arc ın sonunda ginto-ginkonun dersi vermesi kalıyor ..
    ginko yu liseli kız kıyafetleriyle görünce aklıma uzaylı oyuncular arc ı geldi hani tornavidaya dönüştükleri ordada gintoki oyunda liseli kızlar gibi davranıyordu *izleyesi geldi*
    kondou.. .kelimelerin tükendiği andayım otae ye hak veriyorum bende olsam bende öleyisiye döverdim kondou yu
    hijikata ya gelirsek kalbim sızladı resmen ..
    cinsiyetlerin gerçekliği ve acımasızlığı erkekler şeker, abur cubur ,karbon hidratları paket paket tüketirken bizlere su içsek yarıyor amk
    dekobokko kami sama bir gerçek dünyaya da uğra TT_TT erkek yap beni söz veriyorum çoğu erkekten daha erkek olurum

    YanıtlaSil

Night Mode