14 Ekim 2017 Cumartesi

Hastalık Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ay sabahtan beri hapşırıyorum hiç iyi değil bu. Sınavım da yaklaşıyor ottalar! Ay hasta hasta çalışmak istemiyorum. Bir günde 5 defa Duygusal zirve ve dip görünce vücüt senle mı uğraşacağım yav diyip bıraktı. Ben de kendimi Zencefil ve Ihlamur çayında boğuyorum. Ay umarım Hemen iyileşirim ve sınavlarım iyi geçer.


O değil Shiroe edit yapmadığı için ben de uzun süredir çeviri yapmadım. Bir de Shiroe'de 3-4 chapter var hazır ben de bu sınavdan sonra edit gelmese bile çeviri yapayım diyorum. Yani keşke edit gelse de bölüm versek de insanlar mutlu olsa ve ben de çeviri versem.


Ay yukarıdaki yazıyı yazana kadar 5 defa hapşırdım :(


Koi to Uso! Saghmet-chan çevirdi ve Mope-san editini yaptı. Yalanlar ve Aşklar! Ay bu seri cidden zorluyor beni. Kim yalan söylüyor! Kim aşk yaşıyor! Noluyor lan!?!? Neyse okuyun bana anlatın valla çok stres oluyorum.


Boku to Watashi no Henai Jijou Saghmet-chan'ın çevirisi ve Haruhi-san'ın editi ile sizlerle!  Şarkıcı abimizin salaklığı beni ve Saghmet-chan'ı aşıyor artık. Sizi de aşacak mı bakın bir.


Black Jack'te bu bölüm Doktorumuzun aşk hayatını biraz öğreniyoruz. Yato-san'ın editi ve Moralltach-san'ın çevirisi sağ olsun sizlerle. Bu manga bende kariyer tercihlerimi cerrahlığa doğru çevirme isteği uyandırıyor. Ay sonumuz hayrola.


Ekranım Hapşırma artıklarından okunmayacak duruma gelmeden bitireyim günceli. Benden bu kadar ottalar. Yazmadan edemiyeceğim Life is Strange : Before The Storm'un ikinci bölümü gelmedi kesin sınavıma 1 hafta kala gelecek bak. Yeni sezondan da bir sürü güzel anime var ya çok mutluyum. Shoukugeki no Souma, Kekkai Sensen, Net-juu no Susume, Juuni Taisen favorilerim! Kendinize çok iyi bakın ottalar! Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!!


~Razi-kun~



Koi to Uso 25

Boku to Watashi no Henai Jijou 4

Black Jack 6





Haftanın Şarkısı : 99 Luftballons - Nena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder