Kafalar iyi olduktan önceki Cumartesi günceli

Merhaba Sevgili Ottalar! Karşınızda  bendeniz uzun bir aradan sora Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Özlediniz mi beni :3 ? Ben sizi çok özledim ottalar. O kadar özledim ki Haruhi-sama kendine kahve koy ve güncel yaz dedi :( Oysa ben koşa koşa gidip Final Fantasy 15 oynayıp Bilgisayarımın grafik kartında sucuk pişirecektim. Hayallerim vardı ama sizler daha önemlisiniz canım ottalar! Daha fazla saçmalamadan içeri girelim bakalım bakalım!


Wagamama chie-chan'da son iki Ottalar!! Her şey çok heyecanlı bakalım neler olacak neler! Ortaya yalan mı çıkıyor yalan olmayan şeyler mı çıkıyor kimse bilmiyor!! O kadar heyecanlıyız ki kafalar çok karışık!


Göz bebeğimiz Gintama'yı da Tabii ki unutmadık! 2 bölüm getirdik! Ne yazık ki anime bizi geçti gitti tabii aslında geçmedi bölüm atlaya atlaya gitti ondan öyle olmuş oldu. Almanlar da yenildiği için biz yenildik falan. Ama daha hızlı gitmek için yedek bir çevirmene ihtiyacımız var! Yani duyduk duymadık demeyin YEDEK ÇEVİRMEN ARIYORUZ GİNTAMA İÇİN!!!!


Öyle yani ottalar, bu arada Manga-Tr gibi sitelerdeki yorumlarınızı çook sonradan okuyabiliyoruz hemen geri cevap atabilmemiz için bu blogun yorum kısmına/facebooktan/twitterdan bize yorum yapın!(takibe geri takip yapmıyoruz ama fava fav yaparız) Güncel yazmayı özlemişim ama inanın çok yorgunum umarım gelecekte sizlere daha uzun daha heyecanlı günceller yazarım! Kendinize çooook iyi bakın sevgili ottalar! Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!! じゃあね!!!

RAZI-KUN






Haftanın Şarkısı: Twenty One Pilots - Semi-Automatic

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode