Bir Çevirmenin Günceli

  Selamlar! Ben, kendine verdiği nickleri sürekli unuttuğu için önce Nicksiz diyen, sonra da Raion kimliğine bürünmüş kaypak çevirmeniniz. Nasılsınız, afiyette misiniz? Fansub içinde biraz silik bir tip olduğum gerçek, önceki güncellerin tatlış yazarları bana pek yer vermemiş olabilirler. Bu durum normal, çünkü takımın boş gezeniyim. Fansub ile tek alakam arada Haruhi üstadın bana bir iki iş kitlemesi ve benim de sık sık kaytararak bu işleri tamamlamaya çalışmama indirgenmiş durumda. Hal bu olunca ve diğerlerinin işleri de başından aşkın olunca bu ayın havadislerini vermek bana düştü sayın okuyucular.





  Biten serimiz var efendim: Survival - Shounen S no Kiroku.
Manga-TR ile ortak projemiz olan seri bitmiş bulunmakta. Takao Saito'nun 1976-78 yılları arasında Weekly Shounen Sunday dergisinde serileştirilen eseri Survival'ın bu yeniden yapımına, yine Takao Saito'nun hikayesini yazdığı Survival - Another Story'i çizen Akira Miyagawa kalemiyle can vermiş. Yeniden yapımın, temel aldığı orijinali ile bağlantısı bulunmuyor. Eğer Takao Saito'nun çizimleri size güzel gelmiyorsa gönül rahatlığı ile bu yapımı okuyabilirsiniz. Manganın kalan bölümlerini üstad Haruhi en kısa zamanda sizlerle buluşturacak. Manga-TR çevirmenleri Orlaith, Mechanic Tenshi ve İnspritgirl'e, ayrıca rawı silerek Haruhi'ye yapacak bir şey bırakmayan Aren'e teşekkürler; ellerine sağlık.

Survival - Shounen S no Kiroku - 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82.







  Fansubumuzun ilk shounen-ai mangası: Datte, Oishii No Ga Warui.

  Yalan yok, türe çok mesafeliyim sayın okuyucular. Bir yerde birbirine shounen-ai öneren iki kadın gördüğümde tehlike geçene kadar en yakın ağaca çıkıyorum. Fakat benim bu türden hoşlanmamam, onu size sunmama engel değil, her ne kadar içeriğinden şöyle bir kabaca bahsedecek kadar bile bakmamış olsam da.

  Haruhi'nin editörlüğünü, Kurocchii'nin de çevirmenliğini yaptığı serinin yapımcıları ise Takanashi Morimichi.


Datte, Oishii No Ga Warui - 1, 2.







  Ve Beastars için yeni bir bölüm!

Paru İtagaki'nin eseri olan ve Kuroro ile Haruhi ustaların ellerinden bizlere ulaşan Beastars'ın animesi de duyuruldu. Orange Studios tarafından animeleştirilecek ve galası da Ekim 2019'da. Hep gözüme çarpan fakat ilgimi bir türlü çekemeyen bu eserin ödüller kazandığını ve bu kadar beğenildiğini öğrenmek beni şaşırtmadı desem yalan olur. Eh, artık bir göz gezdirmek şart oldu.
10 ve 11. bölümleri Manga-TR'den okuyabilirsiniz.

Beastars - 10, 11, 12.










  Isekai de "Kuro no Iyashi Te" tte Yobareteimasu.

  Benim ve Saprofit editörümün serisi, bu bilgi ile neden bu kadar yavaş geldiğini anlayabilirsiniz. Haruhiciğimizin editörlüğüne el koyduğu seri artık elimizden (elimden) geldiğince daha hızlı sizlerin karşısına çıkacak. Miya Fujima'nın hikayesini yazdığı ve Yuichi Murakami'nin de görselleştirdiği manganın türü shoujo. Eğer sürekli shoujo çevirmek zorunda kalan bahtsız şahsiyetimin yaptığı çeviride herhangi bir hata görürseniz lütfen bize yazın, el ele bu çevirmene tecrübe kazandıralım.



Isekai de "Kuro no Ivashi Te" tte Yobareteimasu - 4.









  Ve tabii ki Gintama.
Gintama'yı açıklamaya gerek bile yok. Buyrunuz efendim:
671, 672.
















  Bir güncelin de sonuna vardık. İlk kez güncel yazdığım için biraz fazla kaçırmış olabilirim. Kapanış olarak sizler ile post rock yapan bir Türk grubunu paylaşacaktım fakat başka bir parça aklımı çeldi, grubu da önümüzdeki güncellerde artık. Esen kalın.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. 5 manga birden, daha ne olsun!

    Elinize sağlık. <3

    YanıtlaSil
  2. Bu arada, buraya Disqus yorumu eklenmiyor mu? Artık neredeyse herkes bu site aracılığıyla yorumları kontrol ediyor ve üyeler, siteye girenler için de çok pratik. En olmadı ek bir şekilde eklenebiliyorsa da olur. 2 yorum sistemi ama blog işlerinden pek anlamam. :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir fikrim yok :D Raion'a bi sorayım blog düzenlemeyi üstüne yıktım çünkü xd -Haruhi

      Sil
  3. Ellerinize,emeğinize sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Night Mode