GİNTAMA 511 - SON 5 KİŞİ


Bugün çıkar çıkmaz bi el atayım dedim, hazır bölüm de kısalık rekoru kırıyorken :D

Yalnız Sorachi bugüne kadar dalga geçtiği karakterleri bu arcta adamın dibi gibi çiziyor, bizi bizden alıyor ya, hadi hayırlısı... Önce Basurlu Ninja Zenzou, sonra Mazoşist Sacchan, daha sonra Beyaz Donlu Shou-chan ve şimdi de Gorilla İsao :D

Buyrun bakalım, taze taze yeni bölüm!!

Gintama 511 - Son 5 Kişi
İndirmek için buraya tıklayın.

Artık güncel bölümler için bir hafta beklemeniz gerekecek :D Hepinize iyi okumalar!!

~~rassvet~~

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Harikasınız Muhteşemsiniz Diyecek Laf Yok Kadının Dibisiniz Şu An Ki Sa-Chan Gibisiniz :D :D Yeni Bölümler İçin Kolay Gelsin ve Ellerinize Sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe :D teşekkür ederiz ^_^
      bu bölüm değerli çevirmenimin hızlı ellerinden çıktı, afiyet olsun :D :D

      _karalamadefteri

      Sil
  2. Emeğiniz için çok teşekkür ederim valla efsanesiniz :D

    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler Manga'ya daha bikac gun once basladim animesi bitince cok üzülmüştüm aynı tadı vermez sanıyordum ama cidden okuması da cok keyifli çeviri cok guzel olmus elinize saglık bolum hakkında gintamaya başladığımdan beri goril feyizden boyle birseyler bekliyordum gercekten harika bir bolumdu

    YanıtlaSil
  4. Yani bu bolumler animeye cevrilmezse cok yazik olacak. Gin-san biraz daha zorlansa Shiroyasha'ya baglayacak gibi. Tabii o seviyede ancak Kamui zorlar gibi. Bu arada, Sorachi 'Shogun'un kellesini benden baskasi alamaz' gibi bir ayakla Katsura'yi da cumbuse davet etse fena olmaz yani. En azindan benim icin :)
    Ellerinize ve emeginize saglik. Cok basarilisiniz. Seslendirme ve muzik haric animeyi aratmiyorsunuz :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benizakura disinda zura hic bir ciddi arc ta çıkmadı burda biyerlerden çıkarsa guzel olur :)

      Sil
    2. Degil mi ama :) Mesela Jyubei arc'ta Zurako olarak yer verilebilirdi. Bekliyordum da. O gecti artik bari su arc'a dahil etse.

      Sil
    3. zurayı bekleyen biri olarak yalnız değilmişim :')
      değerli yorumlarınız için ayrıca teşekkürler ^_^

      --karalamadefteri

      Sil
  5. öncelikle yaptığınız işi takdiren şayan buluyorum yalnız bir ricam var acaba animenin son bölümü mangada kaçıncı bölüme denk geliyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  6. animenin son bölümü manga da 410'a denk geliyor. bizim çevirimiz de zaten 411 ile başlıyor ^_^
    Gintama Manga bölümünden çevrilen bölümlere,
    Gintama Ciltleri bölümünen toplu indirme linlklerine
    Online Oku bölümünden de indirmeden okuma bölümüne ulaşabilrisiniz ((:

    _karalamadefteri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl teşekkür etsem az bitirmeye çok yakındım hafif hafif acaba ne yapıcam bitince diyodum ve burayı buldum arigatou :)

      Sil
  7. Yeni sayı neden gelmedi.

    YanıtlaSil

Night Mode