GİNTAMA 514 - HER ŞEYİ KORUYAN KİŞİLER



Güncel bölüm gelmiştir!

Beklenen an sonunda geldi! Sorachi-sensei yine muhteşem bir bölüm çıkarmış. Zaten bu arc boyunca yaptığı çizimlerle beni benden almıştı, yine şaşırtmadı...

Ama bu bölümün kapağı nedense beni biraz kötü etti, nedense hüzünlü, üzücü bir görüntü olmuş (ya da bana öyle geldi). Sorachi'nin böyle bişey çizmesini beklemezdim. Bugüne kadar hem mangada, hem de animede hep atlanmış bir ayrıntıydı. Neyse, açın görün :P

Gintama 514 - Her Şeyi Koruyan Kişiler
İndirmek için burayı tıklayın!

Hepinize iyi okumalar!

~~rassvet~~

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çeviri ve edit için çok teşekkürler. Arc inanılmaz gidiyor *^*. Tam yerinde bitirdi 1 hafta beklemek ayrı zor olacak. 17. bölümden beri bekliyordum bu vs.'yi

    YanıtlaSil
  2. Manyak Gidiyor harika bir bölümdü takasugi vs gintoki sonunda başladı :D :D (Kopyala-Yapıştır)

    YanıtlaSil
  3. Vay be harika Bölümdu ama kaguranin abisiyle bas edecek güçte oldugunu sanmıyorum hatta gintokinin bile kamuiyle bas edecek güçte oldugunu sanmıyorum ama bakalım göreceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden boyle bi bölüme kimse yorum yapmiyo :/ surda insanlar bolum hakkında tartışsa hem bidahaki bölümü beklemek daha keyifli olur ne biliyim

      Sil

Night Mode