GİNTAMA 470 - BEN MAYORA'YIM, O İSE TATLI DÜŞKÜNÜ




Herkese selamlar!!

459. bölümü yayınlarken de belirttiğim gibi, çevirileri bitmiş olmasına rağmen editleri çok uğraştıracağından ve de en çok da bu arcı yayınlamayı çok istememden dolayı, atladığımız bölümlere 470'ten itibaren devam ediyorum. Kendimce bir edit planı çıkardım. Bu arc'ın bitirirsem, 492-496 arasındaki arc'tan devam edeceğim. Daha sonra da kolaydan zora geri kalan bölümleri halletmeyi planlıyorum.

Bu bölümle birlikte özellikle de Hijikata-Gintoki hayranlarının(ya da yaoi hayranları mı desem :D) o çok bekledikleri arc'a başlamış bulunmaktayız. Soul Switch Arc --> Ruh Değişim Arc'ı olarak adlandıracağım. "Switch" kelimesini "takas" diye çeviresim geldi ama pek olmaz gibi, önerilere açığım ^_^

Gintama 470 - Ben Mayora’yım, O İse Tatlı Düşkünü
İndirmek için tıklayın veya Batoto'dan online okuyabilirsiniz.

Yorumlarınızı bekliyoruz.
Hepinize iyi okumalar!

--rassvet--

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. bu bölüm beni benden aldı :D gintamadan beklendiği gibi :D emeğiniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkurler elınıze saglık

    YanıtlaSil

Night Mode