Melek Öldüren Cadı öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? YAV BAYONETTA BİLGİSAYARA ÇIKTI!!! Nasıl mutluyum anlatamam aman tanrım. Etrafta nasıl Meleğin tekini Nusret'i kıskandıracak bir yöntemle şiş-kebap yaptığımı haykırırken beni bulabilirsiniz o denli mutluyum. En son arkadaşım evime gelip iyi misin diye soracaktı. Resmen oyun bitmesin diye azar azar oynuyorum. Bunu yaptığım ilk ve tek oyun bu. YAV AMA ŞİMDİ BAYONETTA ABLAMIZ KADAR MÜTHİŞ KİM VAR ALLASEN????


Bayonetta ablamızı ve mükemmel Melek kesme silahlarını bir yana bırakırsak Tokyo Ghoul Live Action filmi çıkıyor diyorlar. Korkuyorum ottalar korkuyorum. Hani 2. sezonun fiyaskosunu daha düzeltememişken siz niye her şeyi daha beter yapacak bir film yapıyonuz kardeş noluyor? Artı bu filmlerin en korkunç yanı CGI ile reel dünyayı birleştirememeleri. Hani Çocuğun kagunesi hiç gerçekçi mi diyeyim olayla alakalı mı diyeyim gözükmüyordu. Yav belki muccize olur ve mükemmel olur film ama bunu yazarken bile inanamadım yalanıma. Hayırlısı be Ghoulum...(ehe ehe hani gülüm ve ghoulum ehe ehe)


Mangalara gelelim!!! RAKUDAİ KİSHİ NO CAVARLY GELDİ!!! YAAAAAY!!! Sonunda çevirimi verdim (ehe ehe sorry bu kadar geç geldiği için ehe ehe) ve FotoşopMastır Shiroe-san editleyip verdi sağ olsun! Kalbinin büyüklüğü ile meşhur Stella'mız tahta kalpli Şizuku'nun İkki'yi çalmaması için sinema günlerine dalacak! Ve artı yeni Arisiun Nagi adlı benim sevdiğim bir karakter de geliyor yay! Bir de manga büyülü Şövalyeler ve onların güçlenmeleri ile alakalıydı ne ara sinemaya gidiyorlar noluyor lan?


Kou no Dori son dakika elimize geldi yaşasın! Bir hikayenin daha sonuna geldik. Miho ve Ailesinin bebek konusunda ne karar vereceği bu bölümde açıklığa kavuşuyor. Shiroe'nın editleri Zurako-san'ın çevirisi ile heyecanlar apexte!


saprofit89-senpai ye Gozen'i sorduğumda bana üstünde wanna die yazan bir panda stickeri attı. Çok üstüne gitmedim. Pandalar ölmesin Hayatlar güzelleşsin.



Leader-san alemlerde ve sonsuzluktaki Planetes nerede kimse bilmiyor.....



Gintama'dan size toplam 4 (mühendisçe 0010) bölüm getirdik!!! Güncele kaldı 10 (ingilizce ten)!!!!




Tamam artık daha fazla berbat şaka yapmayayım bence demi. Çok uzatmadan size linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız. Bir de sanırım Gintama 615 de değişiklik yapmışız onu tekrar indirirseniz en iyi Gintama'ya ulaşabilirsiniz! Benden bu kadar ottalar! Kendinize çok iyi bakın! İyi okumalar!!!


Haftanın Şarkısı: Svanartatt - Thunderbirds Whispering Wind



                      ~Razi-kun~










Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Elinize kolunuza sağlık yine müthişsiniiiiiiiz ��

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık. Vay be Gintama'da güncele geliyoruz :)

    YanıtlaSil

Night Mode