Vize Sonrası Cumartesi Günceli

Selamlar bu hafta da karşınızda bulunmanın mutluluğuyla güncele geçelim demicem :P önce bi iki kelam edelim dedim ki güncel dolu gözüksün :D
Bendeniz efenim Haruhi, vizesi biten şahıs ben olunca günceli de bana yıktılar, ben de peki dedim ve yazmaya başladım.


Öncelikle aramıza yeni bir editör katıldı heyyooo!!! Amma ve lakin kendisini tanıtmıyıcığım önce bi bölüm versin dimi ama :D Wagamama için editör bulmak sevindirdi :3 darısı diğer serilerin başına. Yani yine, yeni, yeniden diyoruz ki BİZE EDİTÖR BULUN!!!

Ondan sonracığıma... Bu hafta Shiroe sayesinde iki bölümümüz var, bir bölüm Ojojojo ve bir bölüm de Kou No Dori. Kou no Dori heyecanlı gidiyor bakalım, daha neler olacak merakla bekliyorum, okumayan varsa da şöyle bağırcam: ÇOK ŞEY KAÇIRIYORSUN!
Ojojojo da yine aynı komikli, eğlenceli ilerleyiş var, onu da okuyun.

Rakudai'nin çevirmeninin de vize haftası olduğu için bölüm gelmedi. Zaten yorum yapmıyonuz <.< bir hafta yok ceza size, az yorum yapın yahu, onun editörü gazla çalışıyor -aslında hepimiz ama ossun-

Gozen yine yok, neden yok bilmiyorum ama sınav haftam diye dürtemedim de neyse artık sağlık olsun deyip az daha bekleteceğiz sizi.

Başka hangi seriler kaldı? Bloody ve Jyunki de yok bu hafta, yine. Gintama'yı güncele getirsek rahat rahat onları da yapcam ama neyse ki az kaldı güncele :3 Kaç bölüm Gintama vercez demeden önce cumartesi günü Japon-Türk Vakfının düzenlediği etkinliklerden bahsedeceğim.

Ankarada olanlar ve duyanlar belki gitmiştir, benim açımdan çok eğlenceli ve farklı bir ortam oldu şahsen. Etrafım animecilerle dolmuştu *^* İçimdeki vahşi taraf açığa çıktı resmen, en son beni tutup 'tamam sakin ol' diyeceklerdi ama neyse ki olmadı.

Etkinlikte bir de cosplay etkinliği oldu ki onda da kazanan Kagura-chan ve Gin-chan ikilisi oldu :3 şuraya bir fotolarını bırakıyorum bakıverin :D aynı şekilde bölüme özel kapak yaptım ehehe. Ben kaliteli buldum işi açıkçası, fikirlerinizi hemen şu alttaki 'yorum yazın' kutucuğuna bırakıverin de sizin düşüncelerinizi de öğrenelim.

Evet gelelim bölümlere, yalnız bir teşekkür etmeden giderseniz küseriz ondan alta inip inip 'yorum yazın'a tıklayıp şu narin parmaklarınızı da çalıştırıp en azından teşekkür edin. Öpüldünüz canlar :*




Bu haftaki müzik önerimiz de... Neyse dinleyip sevin ya da sevmeyin ehehe

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Linklere tıklayınca gif açılıyor sanırım hatalı yüklenmiş.

      Sil
    2. Bir Nisan ehehe :D
      linkleri güncelledik ottam ^^ rahat rahat indirebilirsin :D -Haruhi

      Sil
    3. Teşekkürler. :D 1 Nisan olduğunu bile unuttum

      Sil
  2. Haruhi chan çok tatlısın. Umarım vize sonuçların çok iyi gelir ��

    YanıtlaSil

Night Mode