Yaz Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Uzun süredir bizden haber alamadiniz ehe ehe. Hakan ottamız harici de arayan soran yok. Çok teşekkürler Hakan otta sen olmasan ölürsek üzülenimiz olmayacak. Ayın ottası Hakan-san!

Hakan Otta'ya gelsin!

O değil sanırım minik bir açıklama yapmak gerek. Şimdiii kendi aramızda "Yav bu hafta da mı bölüm yok o zaman biz niye bölüm atıyoruz huloğğğğ" ve "Abi 1 bölüm için güncel yazdırmayın o gifleri bulmak anamı ağlatıyor annneeeeeee" diye haykırışlar çıktı vesaire. Sonra fark ettik ki lan biz bunu eğlence için boş zamanımızda ölümün karanlık boşluğunda kendimizi bulma korkumuzu yenmek için yapıyoruz. Sonra "Hack the World" adı altında ben Watch Dogs 2 oynadım. Herifler güzel oyun yapmışlar valla çok eğleniyorum. Shiroe kesin loli kesmiştir, Procrastinator Europa Universalis oynadı, Raistlin yeni bir dövme yaptırdı, saprofit89 askere gitti, Nicksiz "Lys'ye 15 gün kaldıııığğğğğ" diye çığlık attı, Haruhi-sama sınavlarım var diye yoruldu, Hazukime yine gitti kurullarından 90 aldı (cidden bir de utanmadan alıyor bu notları ve sınav öncesi stresten geberiyor bir gün gidip döveceğim de çok feci yumruk atıyor 1 defa yumruğunu omzumda hissetmiştim. Hissediş o hissediş ondan sonra canım omuz-kun başka bir şey hissedemedi.) Zurako-san'dan çok korkuyorum o ne yaptı fikrim yok ama boş zamanlarında seri katillik yaptığından şüpheleniyorum, Moralltach "editör yoksa ben kendimin editörü olacağım ulan" diye bağımsızlığını ilan etti, Leaderzura-san yine kayboldu ama bu sefer cidden haber alamıyoruz yine korkmaya başladık, Saghmet ise zaten Bloody Junkie den 15 bölüm falan çevirdiği için bize bakıp "plepler" diye eğlenmiştir.



Uzun lafın kısası sınavlar, hayatlar, depresyonlar, askerler, yorulmalar, loliler derken sanırım herkesin bir minik tatile ihtiyacı vardı. Bundan en çok etkilenen sizler için can-ı gönülden özürlerimizi Yorozuya Fansub olarak iletiriz. Bir daha yapmayız umarım (o değil herkesin finalleri yaklaşıyor ehe ben ve Shiroe 2 hafta sonra 4 haftalık yokuz ona göre)(ehe ehe lan okulumuz var sorry n'aparsınız hayat :(  )



MANGALARA GELELİM !!!!! Rakudai Kishi no Chivalry geldi!! Ay İkki-kun azılı rakibi ile savaşıyor turnuvalarda çok heyecanlı. Bakalım neler neler olacak. (Yakışıklı çocuk ikki'yi dümdüz ediyor lan çok korkunç. Hayır tatliş ecchi büyü animesi diye geldik ruhani işkence bulduk. Hayırlısı artık) FotoşopMastır Shiroe-sanın editleri ile sizlerle!



Kou No Dori geldi hoş geldi!! Karşınızda Doktorumuzun intörnlük zamanlarına döndüğümüz 1 bölümlük kısa bir hikaye var. Sizlere Shiroe editleriyle Zurako çevirisiyle heyecanla takdim ediyoruz.



YENİ SERİ!!! Bokura no Himitsu Moralltach-san'ın atara gelip "Editör yoksa ben kendim editör olurum lan!" bağırışlarının cevabıdır ottalar! Hem kendisi çevirir hem de kendisi editler! Manga da aşırı tatliş bir shojo'dur(ben ilk ecchi sandım ehe ehe) Gozen-e benzettim çünkü bu sefer popo fetişi yerine bacak fetişli popüler çocuğumuz ve ondan tiksinen güzel hanımefendimiz var! Bakalım bu nasıl bir hikaye olacak. Okuyalım öğrenelim!



Wagamama no Chie-chan da o kadar fantastik gidiyor ki hem editör Raistlin hem de çevirmen Procrastinator ne olduğunu hatırlamıyor ama ikisi de hikayenin daha da heyecanlandığını ve açıklanmaya başladığını söylüyorlar. Okuyun da bakalım atıyorlar mı atmıyorlar mı? (o değil o ikisi birbirini çok iyi buldu)



Gintama'dan size 2 tane yeni bölüm yaşasın!! Özlemişsinizdir tabii! Hadi koşun okuyun bakalım!



Yaz gelirken Finaller yaklaşırken ben de kaçayım artık ottalar. Kendinize çok iyi bakın! Çok uzatmadan size linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız. İyi okumalar!!!
                        ~Razi-kun~









Haftanın Şarkısı: Twelve Bar Blues Band - The Blues Has Got Me   

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Teşekkürler :D "Umarım benim dışında da ilgilenen oluyordur" diye düşünürken sadece kendimin olması üzücü :(

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Night Mode