Sonunda Elime Düştünüz Günceli

Efenim nasılsınız; afiyettesiniz, sıhhattesiniz inşallah? Bendeniz Saghmet, zaten başlıktan fark etmişsinizdir başka birinin elinin değdiğini. Peki neden günceli ben yazıyorum? E çünkü Razi-kun beyefendiyi kaçırdım bodruma kapattım ona günübirlik işkence edi-AHAHAHA!





Neyse biraz ciddiyet efenim, oluyor mu böyle? A-aa..! Asıl sebebe gelirsek, ben kendisine kıyıp öyle işkenceli mişkenceli şeylere giremem belki ama (yalnızca belki, dikkatinizi çekerim, tepemin tası atarsa kim olsa acımam alırım ayağımın altına) bir şeyler kıymış. Razi-kun beyefendi finallerinden kurtulmanın heyecanıyla mıdır nedir, pek bi’ sağlam hasta oldu. Çok sağlam ama, öyle böyle değil. Revire kaldırılıp orada serum yemelere doyamadı. Bunun üstüne Shiroe beyefendi de beni güncel yazmanın onurlu bir görev olduğu söylemleriyle bir güzel kandırdı ve böylece güncel yazma işi bana kalmış oldu. Bu arada Razi-kun beyefendiye de bir geçmiş olsun dilerseniz (bir de bu kadar güzel hasta olmayı başarabildiği için güzelce tebrik ederseniz) kendisini pek bi’ mesut bahtiyar edersiniz.





Bu hafta menüde ne var onlara bakarsak, efenim bu hafta çalışmalarımın emeğimin meyveleri çoğunluğu oluşturuyor ve sizlere Bloody Junkie ve Koi to Uso’dan yeni bölümler, taze çeviriler takdim etmekten büyük onur duyuyorum! Editörlerim de ben de canla başla sizin için çalışıyoruz efenim.






Ve tabii ki ekibimizin velinimeti ve yegane editör-çevirmeni (hem de Japonca-Türkçe çevirmeni) Moralltach hanımefendi de verdiği sözü yerine getirdi, böylece size bol bol Bokura no Himitsu verebilme imkanına eriştik. Bu hanım kızımıza ne kadar teşekkür etsek az, bu mangayı çevirebilmek için neler yaptı bir bilseniz…






Son olarak, bir aydır tatilde olan ben; finalleri yeni bitmiş ekip üyelerimizin acınası haliyle empati kuramasam da, onların bu durumdan kurtulmuş olmalarını muazzam bir sevinç ile karşılıyor ve onlara yüksek yüksek notlar diliyorum. Umarım her biri güzel notlarla sınıfı geçer ve bunun sevinciyle bir kamyon dolusu bölüm verirler. Siz de umun bence, ve bunun olması için dua edin. (Yine iyisiniz bakın eşek sıpaları, sizin için sayın takipçilerimizden bir-iki hayır duası istemeyi de ihmal etmiyorum; değerimi bilin.)






Şimdi sizi bölümlerle baş başa bırakacağım efenim, hiç merakta kalmayınız. İlerde, daha hoş bir vesileyle, tekrar görüşmek dileklerimle…


















Haftanın Şarkısı: Mandragora Scream - Six Grains Of Pomegranate


Dipnot: Söz bir dahaki sefere bu kadar sıkıcı yazmayaceğim efenim, bu günceli de staj heyecanıma veriniz. Üç yıllık üniversite hayatımda ilk kez bir başvuruma olumlu yanıt aldım, ne yapacağımı bilemiyorum mutluluktan. Kabul edildiğimi bildirmek için arayan hanımefendiyi de bir dövmediğim kaldı, mutluluktan ciddiyetin dozunu ayarlayamadım. Böyle bir mutlu olma şekli olabilir mi ya..?

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Elinize sağlık. Razi-kun'a geçmiş olsun, umarım yakında iyileşir :3 [Saghmet +3 Charisma Point]

    YanıtlaSil

Night Mode