Tagalog Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Hastalığım kafein ve adrenalin patlamalarından sonra yok oldu! Çok garip değil mi? Herkesin İhtiyacı acep bu mu ki? Doktorlar grip olan insanlara 3 shot esspresso at ve uçaktan paraşutle atla gibi reçeteler yazsa hayat ne eğlenceli olurdu. Bende en azından işe yarıyor gibi. bakalım bir sonraki hapşırığımda benzeri bir şeyi deneyeceğim sonuçları nolacak.


Sihay kelimesini çok severim. 7. sınıfın ortalarında siyah yazmak yerine istemsizce sihay yazıyordum. Bunu hocalarım fark ediyordu ve oğlum sen ne içiyorsun diyordu. Sanırım böyle olacağım o zamanlardan belliymiş. Freudçular anlatsın acep ne demek bende bu?  Anlamsız bir şey olduğunu sanıyordum ki internete yazdım ve Tagalog'ça da Hücre demekmiş. Eski hayatlarımın birinde bir Tagalog bir biyologmuşum belki de? Filipin Adaları ile alakaları varmış sanırım bu abilerimizin. Hayal gücümün beni getirdiği yerler...


Gariptir Koi to Uso nun bu bölümü japoncadan ingilizceye çevrilmemiş? Bizimkiler bulamamışlar ve şuan çevirmekle uğraşıyorlarmış. Bundan dolayı bu hafta koi to uso ne yazık ki yok. Rakudai ve Kou no Dori de halen Shiroe edit vermediği için yok.


Black Jack! Moralltach'ın çevirisi ve Yato'nun editi ile sizlerle! Başarılı cerrahımızın başına bu bölümünde neler gelecek!?!?  Neler yaşanacak!?!?!? Okuyun görün bakalım!

TEK DEĞİLMİŞİM

Gintama sizlerle! 650 oldu yav. 650! Haruhi-san ve Zurako-san'a tebrikler ve işlerinin devamını dileriz!


Yep bu hafta az var :( Ne yaparsınız hayat. Hayat demişken Life is Strange'ın yeni episode u çıktı ve lanet olsun 6 güne sınavım var. Bu beni ne kadar rahatsız ediyor anlatamam... Hayat cidden garip... Yine konuyu çok uzatmadan kapatayım ben günceli . Kendinize çok iyi bakın! Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!!

~Razi-kun~








Haftanın Şarkısı: Sia - Cheap Thrills

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode