Acele Şeyler Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda  bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Sormayın bayağı acelemiz var güya perşembe güncel yazacaktım cuma boş olayım diye ama perşembe bana kimse atmadı bölüm ben de cuma olacağını unutmuştum ondan böyle saçma şeyler oldu. Şuan 5 dakikada güncel yazayayım dedim de 30 dakikamı yine alacak. Stres altında düşüncelerim hep saçmalar bu güncel şeyini de klavyeye kafa atarak çıkarttığım için şuan hiç bir cümlemin anlamlamlı olmaması gerekiyor. Saçma günceller okuyan sizler ne düşünüyorsunuz merak ediyorum ama şimdilik merak için vaktim yok!!


Elimizde olanları hızlı hızlı size yazayım hemen! Shiroe sonunda edit verdi hemide Kou no Dori verdi. Zurako-san bile şaşırdı duruma öyle diyelim. Kou no Dori sevdalılarının uzun bekleyişi de sona erdi yaşasın!


Onun haricinde elimizde Saghmet-chan ve Mope-san'ın Koi to Uso'su var. Black Jack Moralltach-san ve Yato-san sağ olsun sizlerle. Başka da elimizde yok Geçen hafta daha az vardı bu sefer daha fazla en azından? Affedersiniz acele bir Güncel oldu ama naparsınız hayat bazen acele bazen de yavaş akar.


Bizden bu kadar Ottalar! Kendinize çok iyi bakın! Haftaya umarım daha düzgün bir Güncelle gelirim yanınıza! Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık. İyi okumalar!!  じゃあね!!!


RAZI-KUN                        











Haftanın Şarkısı : The Night We Met - Lord Huron






Yorum Gönder

1 Yorumlar

Night Mode