Yarımküre Öncesi Cumartesi Günceli


Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda  bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ben de iyi denilebilirim ya şükür. Yine saçma sapan hastalanıyorum, geliyorlar bana. Ama bu sefer ateşim yok sadece burnum tıkalı. Oksijen azlığından da zaten yerinde olmayan kafam daha da uzaklara gitti. En son hangi parmağımın baş parmağım olduğunu falan sorguluyordum siz düşünün halimi. Geçen seferki gibi sonsuz kafein dozu mu yapsam lan çok istedim şuan. Haftaya benden haber alamazsanız kafein overdozundan uçmuşum demektir haberiniz olsun.


O değil Life is Strange'ın ikinci oyunun ikinci Episode'unu bitirdim. Açıkcası yaptığım hype'a değmedi ondan üzüldüm. Yani konu bu sefer çok sarmadı geçen episode ne güzeldi bu böyle bayağı stres dolu anlar yaşadık vesaire bana gelmiyor. Stres demişken sınav çıkışı Echo adlı bir oyun buldum. Stealth(türkçesi gizlilik mi oluyor?) oyunlarının babası eski Hitman oynunun yapımcılarının kurduğu bir "indie" oyun firması "Ultra Ultra" nın ilk oyunuymuş. Çok efsane oyun yav. Atmosfer müthiş bir sci-fi/viktoryan sonsuz beyaz arası bir şey. Hikaye zaten beni aştı. Oyunun olayı düşmanlarınız yaptığınız her hareketi kopyalayıp üzerinizde uygulaması. Bu hem çok korkunç hem de eğlenceli/beyin mıncıklayıcı bir olay. Hayatımda ilk defa bir NPC arkamdan sinsice yaklaşıp boğazladı beni :( Kötü hissettiriyormuş ottalar. Boş zamanınız varsa sıkılıyorsaız deneyin çok da uzun bir oyun değil 6-8 saat falan sürüyor.

Oyunun Menüsü bile Müthiş yav!

Rakudai Kishi no Chivalry geldi!!! İşte bu be  STELLAAA!!!  Özledim seni :( Editini Haruhi-san yaptı (sonsuz teşekkürler Haruhi-san) ve çevirisi de halen Euroka-san'ın zulasından çöktüğümüz çevirilerle geldi. Manga'yı üstüne alan iki elemanın da ortada olmaması komik ehe. Olaylar biraz kızışıyor ama İkki yine adamlığını ortaya koyuyor derken yeni duello belli oluyor ve aman aman Ayase sen naptın kızım noluyor lan? Hadi okuyun bakalım!


Portus da işler fena! Hem çeviri hem edit de Yato-san'dan gelen bu bölümde  sanat hocası Keigo Sawa Portus oyunu ve oyunun yapımcısı hakkında bilgi almaya çalışıyor. Bir de kızımızın tarafında olaylar garipleşiyor yav. Hayırlısı olsun ne diyelim.


Koi to Uso! Aşklar ve Yalanlar Saghmet-chan'ın çevirisi ve Mope-san'ın editi ile sizlerle. Ailecek gidilen kampa davetsiz misafirleri davet edince işler garipleşecek. O neden geliyor o da gelsinden sanırım tüm şehir kampa gidecekler. Kamp bölümünü heyecanla bekliyoruz!


Bizden bu kadar Ottalar! Ben de gaza gelip Kendi mangamın kendi editörü mu olsam? Yoksa aranızda yakışıklı birileri editör olmak için kapımızı mı çalar? Yoksa 5. günün şafağında eski bir editör Rakudai'yi editlemeye döner mi? Hayaller, Hayatlar ne diyelim. Kendinize çok iyi bakın Ottalar. Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık. İyi okumalar! じゃあね!!!

RAZI-KUN






Haftanın Şarkısı: The Moss - Cosmo Sheldrake



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ellerinize ve emeklerinize sağlık arkidişler, uzun zamandır yorozuya yı unutmuştum, resmen bir sürü bölüm eklenmiş, hemde gintama dışında başka serilerde var , resmen şahaser olmuş. Yalnız arkidişler Koi to Uso nun 6. bölümü ile 26. bölümünün indirme linkleri ile Gintama nın 632. bölümünün indirme linkleri yok, acaba ben mi bir şeyleri kaçırdım yoksa eklenmesi unutuldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgili Otta,
      Koi to Uso 26 Harici diğer bölümlerin linkleri kendi güncellerinde vardır. Koi to Uso'nun 26. bölümü ara bölümü olup ingilizcesini bulamadık. Japonca çeviri yapan arkadaşlarımız da başka projeler üzerinde çalıştığı için şimdilik es geçtik. Elimize geldiği zaman paylaşırız. Gözünüzden tekrar kaçmasın diye aşağıya güncel linklerini koydum. İyi okumalar ~Razi-kun

      Gintama 632 http://yorozuya-otakuturk.blogspot.com.tr/2017/07/her-turlu-bagsa-acgm-gunceli.html

      Kou to Uso 6 - http://yorozuya-otakuturk.blogspot.com.tr/2017/07/parti-oncesi-cumartesi-gunceli.html

      Sil
    2. Gerçekten de atlamışım o kısımdaki indirme linklerini. Anlaşılan şarkının altında kaldıklarından gözümden kaçmış. Yardımın için teşekkürler. Kou to Uso 7 diyeceğime 6 demişim. Oda zaten gözümden kaçan yerde imiş :D . Bu arada Gozen 0-ji, Kiss Shi ni Kite yo serisinde 1,1 - 1,2 - 2 - 3 ten sonra 10 ve 11 . bölümler var sadece. Konusunda da sadece 3. bölüme kadar linkler var. Bayağı bakındım ama göremedim diğer linkleri. Burdada yardımını rica edebilir miyim acaba :)

      Sil
    3. Gozen konusunda biraz işler garip. Bizim verdiğimiz bölümler yukarıda saydıkların. Aradaki bölümleri Mavi Manga verip İngilizce güncele geldi. Sonrasında Moralltach-san Japonca çevirisinden okuyucuya jest olsun diye çevirdi (sanırım heyecanlı bir bölümmüş). Moralltach'ın Gozen'in devamını çevirmek gibi bir hedefi ya da niyeti yok.
      Artı olarak linkler konusunda acı çekmek yerine mangatr gibi sitelerden güncele gelip bizden Cumartesi günleri Güncelimize gelmen daha mantıklı olur. Güncellerimiz şimdilik 1 gün arayla mangatr ye yüklüyoruz yakında site trafiğini artırmak için onu da 1 hafta arayla yapacağız ama o da biraz uzak bir gelecek. ~Razi-kun

      Sil

Night Mode