Vize Sonrası Staj Öncesi Cumartesi Günceli

Merhabalar ahali yine karşınızda ben biricik Haruhi'niz. Bana deliler gibi aşık olduğunuzu biliyorum ama lafı fazla uzatmıca'm ya da uzatırım -maksat güncel çok gözüksün :P


Sebebi ziyaretim belli, diğerlerinin vizesi varken ben boştaydım. Benim vizemde de onlar boştaydı, çalışmadılar özellikle Razi-kun >.> bi daha yok ona Stella


Tabii hepsi mi çalışmadı? Tabbi ki de hayır efenim. Saghmet-chan'dan üç bölüm çevirimiz var, ikisi Koi to Uso için biri de kısaltılmışı Henai bilmem ne uzunu da Boku to Watashi no Henai Jijou.


Önce hanımlar diyip kendi serimden başlıyorum :P -yep cinsiyet ayrımcılığı-
Henai sözde bir seinen seri, ama gel gör ki shoujoya doğru bir kaydı, kim ne yaptıysa artık bilmiyorum da ben editlerken utanıyorum bunlara hey Allah'ım ya 


Koi to Uso ise ben okumadan hala devam ediyor 8) Yukari'nin kafası karışık. Sevdiğine ihanet mi edecek, yoksa nişanlısını mı koruyacak? Aşk ve Yalanlar da bi Dallas rüzgarı esiyor.

Çünkiiii niden olmasın fjlkfj

Ve biricik Gintama'm ve Zurako'm ile Leader-san'ım <3 onlar da çalıştı
Serinin finale doğru yaklaşması beni depresyona soksa da ufak ufak da olsa devam edip bir bölüm veriyoruz. Bazen diyorum ki Goril'in evini mi bassam, ama tek sorunun buradan Japonya'ya gitmek olduğunu düşünüyorum ve vazgeçiyorum .-. Varsa biletiniz -ama beleşe- talibim efenim.



Evet bir güncelin daha sonuna geldik efenim, kah güldük kah utandık kah ağladık derken bu haftayı da böyle kapattık bakalım.

Sağlıcakla ve afiyetle kalınız...







Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode