Yakışıklı Kitaplar Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda  bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Hayat nasıl gidiyor? Ya sormayın bugün biraz geç yazıyorum size. Günceli yazmam gereken ve yayımlaman gereken vakitlerde bilgisayarımdan uzak kaldım bir de üstüne üstlük elektrikler falan kesildi derken oldu saat şimdi. Bilirsiniz bende bahane çok!


O değil yeni sezon geliyor ottalar!! Yalan yok yeni sezonda böyle aman tanrım izlemeliyim dediğim bir anime yok... Tabii Tokyo Ghoul'un yeni sezonu falan var da sanırım artık o kadar heyecanlanamıyorum.... Yaşlandık be Ottalar...


Rakudai Kishi no Chivalry'den yeni bölüm geldiiii!!! Yaşasııın!!! Benim çevirdiğim ve Elfa-san ve Haruhi-sama'nın  editlediği bu bölümde İkki ile yakışıklı çocuk dojo'nun sahipliği için savaşıyorlar. Abimiz cidden güçlü bakalım İkki abimizi nasıl alt edecek? Heyecanla okuyun bakalım!! Elfa-san (büyük ihtimalle benim Stella hakkında yazdığım aşk mektuplarından sıkıldığı için) ilk ve son editini yapıp Fansubımızdan ayrıldı :( Özleyeceğiz seni Elfa-san!


Koi to Uso son hızıyla devam ediyor!!! Afrodeit-san üstün Japoncaları ile bölümü çevirip Mope-san editledi! Aşklar ve Yalanlar bu sefer noluyorlar?? Bakın bize de anlatın bakalım!!!


Tabii ki göz bebeğimi Gintama'yı unutmadık!! Haruhi-sama editledi ve Zurako-san çevirdi. Çılgınlıklar son hızla devam ediyooor!!!


Bu haftalık bizden bu kadar ottalar! Sizler de bu sezon neler izlemek istiyorsunuz neler izlediniz yazın bakalım! Bizler de bir sonraki sezonda bahsedelim. O değil Gintama için yedek çevirmenimizi bulduk! Yakında tanışırsınız kendisiyle!!  Kendinize çok çok iyi bakın!  Linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! İyi okumalar!!! じゃあね!!!

          
RAZI-KUN














Haftanın Şarkısı : Camel - Mystic Queen


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Mangalar için çok teşekkürler yalnız 07 ghost için de bir açıklama gelecek mi? Şahsım adına merakla bölüm bekliyorum , zavallı seri lanetlendi sanki kim alsa 1-2 bölümden sonra donup kalıyor :( tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 07 Ghost'tu bırakmadık ama onla ilgilenecek boş vaktimiz yok şu sıralar.

      Sil

Night Mode