Güncel miymiş bu???

Selamlar ottalar, bendeniz Haruhi desuu~~

Sebebi ziyaretim belli, güncel vermek, gelmişken de bir iki kelam edip bunca aydır Razi-kundan gelmeyen güncelleri anlatmaktır.

Öncelikle artık bir Razi-kunumuz yok, kendisi yoğunlaşan temposu ve çeviriye yetişememesi sonucunda aramızdan ayrıldı. Kendisine verdiği emekler için bol bol teşekkür ediyoruz özleneceksin Razi.

Peki günceller niye gelmedi derseniz verecek bir şeyimiz yoktu diyorum. Razi de gidince çevirmen sayımız ikiye düştü ki işin komiği şu an çevirmenden fazla editör barındıran tek grubuz, başkası var mı bilmiyorum varsa da deyiversin şurada bir yere.

Her neyse günceli sulandırmayalım lakin aklıma Ryucuğumun yazıları geliyor... Körle yatan şaşı kalkar hesabı biraz daha yazmak istiyorum ama ne yazsam bilemedim o yüzden de Manga-Trde paylaşmak için bir sayfa hazırlamıştım, aynısını buraya da ekleyesim geldi şu an xD 

Yeni bir seri almadık bu arada, kendisi beş bölümden oluşan one-shotlar serisidir, ilk one-shotı okuyup çeviresim geldi ara ara çeviri yaptığım oluyordu ama bu kadar uzun bir seriyi ilk kez çevirdim. Merak etmeyin kendisi iki kez kontrol edildi, birisi İngilizce öğretmenimiz olan biricik Senseimiz Kurocchii tarafından, diğeri de okuyucuları anlamak için annem tarafından yapıldı- evet annem manga okuyor :p. Diğer one-shotları da çevirmek isterim diyen bana bilgi verip çevirip editleyebilir, hatta beraber bile yapabiliriz. 

Elimizdeki serilerin hepsini ben de bitirmek isterim tabii ki ama bunun için çevirmenlere ihtiyacımız vardır, Gintama için yedek bir çevirmen bulmuş gibiydik inşallah kaçmamıştır, kaçtıysa da artık bir hal çaresine bakacağım. Serinin ikinci ve mümkünse son editörü olarak tamamlamak istiyorum.
Rakudai serisi bildiğiniz gibi Razi-kunda idi, ama ayrılınca garibim çevirmensiz kaldı, bir el atmak isteyen olursa gelsin konuşalım.
Ojojojo serimizi çevirmeye devam ediyoruz, bir bölüm ben bir ölüm Nicksiz falan derken gidecek inşallah, tabii bir yiğit çıkıp ben hallederim tüm bölümleri derse de asla hayır demeyiz.
Koi to Uso Saghmet ve Mope'ta idi biliyorsunuz, saghmet'in şu an temposu yoğun ama aralardan bir yerden 66. bölüm çıkıp geldi -aylar öncesinden hazırdı- Mope'un da bir manga grubu daha var şu an onlarla ilgileniyor galiba, uzun zamandır konuşmadık aklıma gelmişken ona da yazayım :D
07-Ghost yine bu muhteşem ikilinin (Mope ve saghmet) elindeydi, onun da şu anlık bölümü yok, zaten lanetli bir seri miymiş neymiş .s.s insan korkuyor...
Başka ne serilerimiz vardı inanın unuttum... Ama şu an aktif olarak yapmaya çalıştığımız ve inşallah da yapacağımız seriler bunlar, bunların haricinde seri falan almayacağız, önce bi şunları halledelim.
Evvet benden bu kadar kim nerde napıyor bilip de bilmediğim için fazla bir dedikodularını yapamayacağım.

Manga-Tr ile ortak serilerimiz vardı görmüşsünüzdür, onlara da kaldığı yerden devam ediyoruz artık :3 yaşasınnnn 


Onun haricinde soru sormak isteyenleri Facebook sayfamıza, Telegram hesabıma ve buradaki yorum kısmına bekliyorum. Bu arada hepinizi Discord hesabımıza bekleriz :3 
Sevgi ve sağlıcak ile kalın :3




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Güncel görmek sevindiriyor. XD

    Bu arada, yardıma ihtiyacınız olan yani çeviri konusunda ihtiyaç olan mangalar hangileriyse onları söylersen eğe belki bir şeyler ayarlayabiliriz. XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gintama'ya bir el atın lütfen.

      Sil
  2. Raziiiiiiiiiiiiiiii görüşürüz :(

    Güncel için teşekkürler, elinize sağlık. Ryu'dan uzak durmak lazım bu aralar, bana da bulaşacak yazma isteği xD

    YanıtlaSil
  3. cidden 07 ghost lanetli midir nedir kim başlasa sorun çıkıyor neyse devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Night Mode