Sadece Gif Günceli

Herkese selam ola ey ahali. Bir cumartesi güncelinde daha karşınızdayız. Diğer güncel ile bunun arasında tam tamına 77 gün ve 4 yayınlanan, 2 de yayınlanmayı bekleyen olarak 6 bölüm getirmişiz.
Peki bu 77 gün içinde neler oldu?


Mope-san askere gidip geldi :D ve ben dahil kimse fark etmedi, gideceği tarihi bilsem de iki mesaj arasında o çoktan gidip gelmişti (siz düşünün artık ne kadar seri konuştuğumuzu)


saghmet-san'ım dört tane makale yazdı hem de bir haftada (+2/3 gün). Sonra baktı okul da biteyazmış dedi ki ben çevirilere geri döneyim :3 Koi to Uso yakında tekrar sizlerle olacak yani


07-Ghost serisini NSDAP Fansuba bıraktık, aslında o da bizim AnimeSue ile ortak projemizdi. Sonra 4 gün önce (25.06.19) 51. bölümü Manga-Tr'ye attılar ve yine aynı gün içinde ''Elveda'' başlıklı bir blog girdiler. Lakin seri hakkında bir bilgim yok, son durumu Mope'cuğumdan öğrenirim herhalde.


Ojojojo editörü Saprofit otta iş yerinde bir sağa bir sola gidiyormuş, o yüzden de yeni bölüm veremedi. Tabii bu yeni bölümü de yeni ortağımız YumeSub verdi, Saprofit editler editlemez atacağız efenim.

Rakudai mangasını da Manga X adlı yeni bir grup aldı galiba :D İletişimi Mope-san ile sağladılar, sildiğim iki bölümü ve fontlarını verdim vatana millete uğurlu olsun diyelim.


Onun haricinde biricik Gintama'ma 'Çevirisi Bırakıldı' yazıldı. Gözyaşlarım sel oldu

Amma yeni bir çevirmen bulduk. Bu minnağımı da Manga-Tr ile ortak proje olarak ilerleteceğiz.


Manga-Tr ile bir diğer ortak projemiz Coffee&Vanilla'dan 21. bölümü yayınlamıştım, 21,5. bölüm de hazırda bekliyor :3 yarın okumuş olursunuz.


Bir diğer ortak projemiz Niehime de 13. bölümü zaten vermişim :D 14. bölüm de yarın sizlerle :3


Onun haricinde başka da ekleyeceğim bişi yok galiba. Sayfaya tekrar admin olarak döndüm demiştim, iki günde bir anime serisi bitirdim onu da ekleyim :3 Çünkü yıllardır bunu yapmamıştım ay ne mutlu bana ahahaha


Evvet efenim bir güncelin daha sonuna geldik :D şimdi benim için başlığı düşünme vakti, oysaki siz bunu çoktan okudunuz .s.s 









Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Güncel okumayı özlemişim. XD

    Elinize sağlık. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazmayı özlemişim açıkçası :3
      Teşekkürler :3 -Haruhi

      Sil
  2. Haruhi gene çok çalışıyordur, Ozan sınavdan sonra pılısını pırtısını yorgan altına toplayıp yatışa geçmiştir hüü. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Night Mode