Büyüyüp Güncel Olcam Günceli

İyi akşamlar efenim, saatin 21.58'i gösterdiği şu sularda şu ilk satırları yazmaya başladığımı belirtmek isterim öncelikle. Bir bölümcük daha yapıp atayım derken aradan baya bir vakit geçmiş.
Neysem büyüyecek güncelimize gelelim;

3 bölüm Gintama'mız var, iki bölüm Cap'ten ve bir bölüm yeni çevirmenim Kid'den :3 ikisi de birbirinden minnoş bilirsiniz -bilin yani. Cap 766'dan sonra kontrolcü statüsüne geçerken Kid ondan çeviri bayrağını devraldı. Yorum yaparken dikkate alırsınız artık.

1 bölüm Kounodori getirdim efenim, fırından yeni çıktı, bölümü 11 A ve B olarak ikiye böldüğümü belirteyim, diğer kısmı çeviremedim çünkü :D kısa ve net.

1 bölüm de Dokunie'miz var, elf kızımız ve canavarımız n'ediyor acaba okuyup görelim bakalım.

Evet günün anlam ve önemi için -geç kaldı- Cap'ciğim geçmiş doğum gününü kutlarım :3 nice yaşların, güzel günlerin olsun :3

Günün diğer anlam ve önemi de Ojojojo mangasına farklı bir fansub ile devam edeceğiz, bölümü yapınca kendilerini de tanıtırım :3

Günün diğer ve son anlam ve önemi de bir çevirmen bulun bize n'oluyyy...

İyi okumalar dilerim :3333

Gintama 674

Gintama 675

Gintama 676

Kounodori 11A

Dokunie 25

Dokunie 26


Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Bak biri "tşk." yazmış. XD

    Yalnız yazılmamasının bir sebebi yorum sistemi olabilir. Sanırım herkes Disqus alıştığı için garip geliyordur ama yorumlama biçimi kısmından anonim ya da isim yazarak da yapılabiliyor. Belki de fazla iyi niyetli bir cevap oldu. :d

    Elinize sağlık, hepsi de okuduğum mangalar. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yazmak isteyen yazar Cloud-san, önceden ben de öyle düşünüyordum ama artık eski Haruhi yok dermişim xd
      Benim de severek yaptığım mangalar :3 iyi okumalar dilerim -Haruhi

      Sil
  2. tşk sipirmen

    YanıtlaSil
  3. Ben buralara ilk defa geleyrum ve siteyi, artı ilk bakışta sezinlettiğiniz kafayı çok sevmişem. Sanırım hiçbir serinizi okumuyorum ama zamanla olur belki. :')

    YanıtlaSil

Night Mode