Raion'un bu uzun mu uzun (!) günceli

Selamlar! Bir yılın bitip bir yılın başladığını duyuran bu günceli yazmak için 3 gün 3 gece yalvardım (yalan). Yeni yıla girerken birkaç mangayı bitirdik ama onlara gelmeden önce bir iki şeyden bahsedelim. Nasılsınız? Ben de iyi sayılırım, her sene yılbaşına denk gelen finallerle boğuşup okulla paralel yeni projeler götürmeye çalışıyorum. Boş kalan vakitleri manga ile doldurmaya çalıştım ama bu aralar kalifiye manga yok mu ne? "Isekai" janrası her tarafı sarmış durumda. İngilizce çevirileri bir türlü gelmek bilmeyen 3 bölümü yayınlanmış onlarca isekai manga var. Aralarından bazıları gerek konusuyla, gerek çizerlerinin göze güzel gelen çizimleriyle gerçekten parlıyor; ama çoğunluğu artık iyice fabrikasyon olmuş. Tales of Demons and Gods, buradan sana sesleniyorum, her hafta yalnızca 6 sayfa yayınlayarak milletin aklına karpuz kabuğu düşürdüğün için sana minnettarız. İki sayfa çeviriyoruz bitiyor namussuz...

Nasıl, yeterince yakındım mı? Yeni yıla kafa ütüleyerek girmek istemediğim için sizin için hazırladığımız bölümleri paylaşıp ikileyeceğim:


Dokunie Cooking 28-32, Mangatr ile ortak serimiz.
Gintama 678-680, Mangatr ile ortak.
Coffee & Vanilla 23, Mangatr ile ortak.
Ojojojo 21-21,1, Mysticloveless ile ortak.
Kounodori 11.
Beastars 16, Mangatr ile ortak.

Benden bu kadar! Yeni yılınız güzelliklerle dolu olsun, sağlıkla kalın.

Raion'un bu uzun mu uzun (!) güncelinden sonra bir iki kelam etmek istedim, bildiğiniz gibi uzun zamandır çevirmen arıyoruz, hala da arıyoruz, o yüzden bölümler nerde kaldı vs demeden önce bunu bir düşünün derim. Bunun dışında editte yardım etmek isterseniz de kapımız açık ^^ çekinmeyiz.
İsekai serisini alıp aylık vereceğiz demiştim, lakin raw ile alakalı bir sorun yaşadığım ve bu durumun da hayatımın biraz sıkışık olduğu bir anına denk geldiği için gecikti, C&V ise elimde süründü uzun bir süre :( onun için özrü bir borç bilerim size
Neysem yeni yıla güzel hediyeler ve sürprizler ile gireceğimiz ve yeni yılın da öyle devam etmesini temenni eder, Yorozuya malikanemize geçip ısınmaya çalışırız :3

Mutlu, gülmeli, eğlenmeli, ÇEVİRMEN/EDİTÖRLÜ, bol mangalı bir yıl dilerim :3


Dokunie 28

Dokunie 29

Dokunie 30

Dokunie 31

Dokunie 32

Gintama 678

Gintama 679

Gintama 680

Coffee&Vanilla 23

Ojo 21

Ojo 21,5

Kounodori 11B

Beastars 16


Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode