Yılmadık Günceli

Herkese selamlar ola~~





Tatilin başlaması ile birlikte elimde olan bölümleri vereyim dedim, siz bölümleri okuyup -indirip-, güzel yorumlar -güncelin hemen altına- yaparken ben de Manga-Trye olan bölüm yükleme işlemine dönerim diye düşünüyorum.
Unutmayın ki Manga-Tr sadece bir online okuma sitesi, tabii ki birçok mangaya el atıp tamamladılar, ama esas olarak biz fansubların tanınırlığını arttırmak için kurulan ve devam eden, benim de oldukça sevdiğim bir site. Ama lütfen online okuma sitelerini ve fansubları birbirine karıştırmayın.



Evet elimizde bir bölüm Niehime'miz var, kendisine mümkünse bir adet de çevirmen arıyorum.
Bir bölüm Beastars ve iki bölüm de Planetes ile dört bölümcük bir güncelle karşınızdayım.

Bu arada güncellediğimiz Mangalar bölümüne bakmayı unutmayın :3





Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode