Karanlık İşler

Başlığa bakınca içeriğin de karanlık olması gerektiğini düşünseniz de aslında oldukça ponçik -ve hatta üzücü- bir güncel olacak :'3


Evvet neyle başlasam bilemediğim için öncelikle uzun zamandır bölüm gelmeyen Kou no Dori ile başlamaya karar verdim.

Kou no Dori 12. bölümle bizlerle :3 ve kendisi tam tamına 60(yazıyla altmış) sayfa, hem çevirisi hem de editini üstlendiğim bu seriyi bir daha böyle dolu dolu vermemeye karar verdim, çünkü hem beni hem de kontrol eden Kurocchii'yi aşırı derece yoruyor. O yüzden 3-4 kısma bölüp yapacağım ki manga çok gözüksün -yeterince uzun değilmiş gibi-

Beastars'tan da bir bölümümüz var :3 yeni bir karakter geldi bakalım, umarım severiz.

Koi to Uso da iki bölümle bizlerle :3 birilerinin babası ortaya çıktı >< artık favorim.

Ojojojo tekrar bizlerle :3 aramıza yeni katılan çevirmen Tooru ile mangayı finale yaklaştırıyoruz, her güncel 4 bölüm vererek onu da tamamlananlar arasındaki yerine alacağız vuhuu~~

Ve bir çevirmen daha katıldı aramıza; Mesa. Kendisine bu seferlik Hoshikuzu no Sorakil adında bir one-shot verdik ama yeni projesi ile yakında o da diğer güncellerimizde yer alacak.

Bu güncel bir ortak projemiz yok :I aslında var da ben yapmadım (tembel), her neyse bir önceki güncelde de belirttiğim düzen devam edecek, ama ortak projeler için bu daha esnek olacak; ama kendi serilerimiz için aynısını diyemem.
edit => Fratello Fansub ile yaptığımız Conductor'u eklemeyi unutmuşum 



Evvet bize ya da bana sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa Discord, Facebook, Twitter ve İnstagram adreslerinden bizlere ulaşabilirsiniz :3
Seviliyorsunuz~~


Beastars 21  indir  //  oku

Conductor 4

Hoshikuzu no Sorakil  indir  //  oku

Kou no Dori 12  indir  //  oku

Koi to Uso 69  indir  //  oku

Koi to Uso 70  indir  //  oku

Ojojojo 23,1  indir  //  oku

Ojojojo 24  indir  //  oku

Ojojojo 25  indir  //  oku

Ojojojo 26  indir  //  oku

Ojojojo 26,5  indir  //  oku

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Beastars yapan ellere masaj yapacağım. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin cevap yazan ellerine masaj yapayım :* xd iyi okumalar :3
      -Haruhi

      Sil
  2. Site çok karanlık olmuş, hoşuma gitti. UwU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha artık karanlık tarafa geçtik xd gideyim de Star Wars izleyim bari :D
      Beğenmenize sevindim Cloud-san :3
      -Haruhi

      Sil
  3. elinize sağlık. discuss kalkmış sanırım. tema da değişmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi okumalar :3
      Aaaaa evet discuss kalkmış xd yeni fark ettim ya ahahaah tema değişince o da sıfırlandı demek ki :/ yarın bi elden geçireyim o zaman ><
      -Haruhi

      Sil

Night Mode