Geç Gelen Yılbaşı Günceli

Öncelikle selamlarrrr
Beni bilmeyeniniz yoktur diye direkt olaya dalıyorum;

Musmutlu Yıllar


Şimdi gelelim benim minnakların kutlamasına;

saghmet;
Minimum düzeyde çeviri yapıp maksimum düzeyde çeviri kontrol ettiğim bir yılı daha sonlandırıyoruz arkadaşlar. Yine aynı durumun muhtemelen devam edeceği ancak etmemesini umduğumuz yeni yılın sizlere sağlık, mutluluk ve okunacak bolca bölüm getirmesini temenni ediyor, 2022 kutlu olsun diyorum.

Kurocchii;

Öldük sanmayın, yaşıyoruz sadece hayat şartları bir süredir bölüm vermemizi erteledi :d Umarım yeni yılda biraz daha vaktimiz olur ve sevdiğimiz serilere devam edebiliriz~ Herkese iyi yıllar dilerim!

Mope;

+1, Zakkum - Anason

Obasan;
Nasıl geçtiğini anlamadığımız bir yıl oldu, çok da iyi geçtiğini söyleyemem. Neyse... Umalım ki 2022 güzel bir yıl olsun. Hepimize musssmutlu yıllarr <3

Ades; 

Yeni yılımız akademik hayatımıza, ilişkilerimize, fiziksel ve mental sağlığımıza çok çok iyi gelsin. Hepimizin yeni yılı kutlu olsun💕

Leaderzura;

Bir süredir kötü başlayıp başladığı gibi de lanet şekilde biten yıllara rağmen (20 diyorlar ama ben sayınca 19 çıkıyor 🤔), yine de 2022'yi kutlamak gerekir zannedersem. Zira onun bi suçu yok. Tıpkı kendinden öncekilerin de olmadığı gibi. Bu senelerin böyle geçip gitmesine sebep olanlar hariç (onlar ölsün bu sene mümkünse) bütün insanlığın, hayvanlığın vs. yeni yılını tebrik ederim. En güzel dileklerimle.

Raion;

2019'da karantinada camdan dışarıya yağan karı izleyen çocuktan hepinize iyi dilekler. Yeni yıl geride kalan tüm kötü günleri unuttursun (mümkünse iyi şekilde).

Haruhi;

Yıla işle başlayıp işle devam ettiğim için vakit ayıramadığım editlerime en kısa zamanda dönmem dileği ile :pray: Herkese musmutlu yıllar!!!! 


Evet şimdi gelelim diğer önemli şeylere;

Öncelikle Manga-Tr'ye yükleyemediğim bölümleri en kısa zamanda yükleyeceğim. Yani çıkıp da 'yaaağğ bu manga da çevrilmiyor' vs diyenin boğazına sarılırım. Daha hangi sitede hangi mangayı okuyor, hangi fansub hangi mangayı çevirip editliyor bilmeyen insanlar iseniz lafımı üstünüze alınabilirsiniz, diğerleri zaten benim canlarım 💕 onlara laf edeni de ben hallederim bu biline...


Sonracığıma...

Artık haftalık yayın şeklinde değil de güncel -GÜNCEL- şeklinde mangaları yayınlayacağım, maalesef ki iş hayatım günlük manga paylaşmama izin vermiyor T.T 

Güncel sıklığımın nasıl bi aralıkta olacağı şimdilik meçhul, ama min 5 bölüm biriktiyse elimde yayınlarım diye düşünüyorum. Güncelden bir gün sonra da online okuma linklerini paylaşacağım, tabii online okumayı beklemeden indirerek mangalara ulaşabileceksiniz.

Bir diğer haber;

Rakudai Kishi no Cavalry'nin çevirmenini değiştirdim, kızcağızı oppailerden kurtarmak beni rahatlatsa da ben hala oppai göreceğim için bi miktar şoktayım... Minniğimin yeni mangasını ne zaman gelir, türü ne olur emin değilim. Takipte kalınız.

Bir türlü bitemeyen yaoi hakkında da;

Ekim ayı gibi covid karantinasındaydım. O zamanlar saghmet'e (serinin çevirmeni, bilmeyen yoktur ama neyse...) dedim ki; ''Yılbaşına kadar bitiririm, bi de bitiremiyormuşum ne gülerim!!''

Evet gülmeye geldim...


5. haber olarak Kurocuğum artık idarede söz sahibi olduğu için -I'm so happy!- bölümlerin gelmesi de biraz sallantıda olabilir -I'm so sad!-. Gidip de bana neden bölüm vermiyorsun diyemeyeceğim için de Kuro'ya bol bol enerji verici mesajlar yazmanızı öneririm ki kız enerji toplayabilsin.

Ase to Sekken'den bahsetmişken Manga-Tr'de bağımsız bir çevirmen/editör ilk bölümü paylaşmıştı, kendisi ile iletişime geçip isterse beraber yapabileceğimizi söyledim. O ise yapan bir grubun olduğunu bilmediğini, bu nedenle başladığını ama çeviri işi aldığı için yarım bırakacağını söyledi. Seriye kaldığımız yerden Kurocuğumla devam edeceğiz yani.

6. haber... Biraz üzücü bir haber benim için... Siz sevinirsiniz kesin ama; genç yetişkinliğimin baharında başladığım Gintama'yı tam bir yetişkin olarak tamamladığımı haber veriyorum!! Cilt 77, Ders 704 de artık yayınlanmış olup Gintama serüvenimize şimdilik bir ara veriyoruz. Beş vakte kadar arayı bitirebileceğimizi ümit ediyor diğer haberime geçiyorum.

7. haber; yarım kalan serilerimizi de ufaktan tamamlamaya başlayacağım, zaten üç dört tane falanlar, o yüzden tamamlanması kolay olur gibi. Çoğuna çevirmen buldum zaten, sadece kırbacımı kaybettiğim için biraz aksadı...

8. haber; saghmet'in de bir süre bizimle olamayacağı... Tezi ile uğraşırken mangalarına fazla vakit ayıramayacak ;-; bu yüzden ona da tezini başarı ile geçmesi için dua ediniz :pray:

Başka diyeceğim bir haber yok. Sizin aklınıza takılan, sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa bana Instagram, Discord, Twitter'dan ulaşabilirsiniz. Sevgiyle ve Yorozuya ile kalın efenim.


Mangaları yüklemeyi unutmadım merak etmeyin :p

Ase To Sekken

İndirme Linkleri: 10 - 11

Site içi Okuma: 10 -11

Beastars

İndirme Linkleri: 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54

Site içi Okuma: 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54

Gintama

İndirme Linkleri: 704

Site içi Okuma: 704

Okitenemuru

İndirme Linkleri: 37 - 38 - 39 - 40

Site içi Okuma: 37 - 38 - 39 - 40

Rakudai Kishi no Cavalry

İndirme Linkleri: 33 

Site içi Okuma: 33

Sutenaide My Hero

İndirme Linkleri: 5 - 6

Site içi Okuma: 5 - 6

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode