Unutulmadınız

Uzun bir aradan sonra tekrar buraya gelmek çok güzel, en azından benim için. Bloğa girip kontrol eden tüm okuyucularımıza çok teşekkürler :3


Yokluğumuzda n'aptık diye sorarsanız kısaca sadece kendi yaşadıklarımdan bahsedeceğim;

Öncelikle artık bir enişteniz var (bilmeyenler için bendeniz Haruhi kız). O yüzden kendisine fav enişteniz diyecek ve benim adıma mutlu olacaksınız. 

Şu kaşa göze, şu yakışıklılığa bakar mısınız *^*

Sonracığıma yine bendeniz üniversite sınavına girdim, övünmek gibi olmasın da bir 400 puan almışım ehehe. Öğrenci olmadan geçirdiğim son iki yılı telafi etmek için de bu yıl tekrar okullu oluyorum :heyyo: Yeni eğitim öğrenim yılında belki de hemen yanınızda ben oturuyor olacağım uwu.


Bir başka durum da bildiğiniz gibi çalışan bir bireyim :hüsün: çalışma ve dinlenme saatlerim birbiri ile o kadar çok çakıştı ki... Tabisi bu süre zarfında da yan gelip yatmadım, en azından küçük bir kısmında oturur haldeydim. Elimizde olan bölümler, gelecek bölümler vs derken bir miktar birikim yaptım tabisi :3 merakta kalmayınız.


Mangalara gelecek olursak; buradan duyurmadıkça hiçbir mangamızı bırakmadık. Bazıları hızlı gelir, bazıları yavaş o konuda yapacağım bir şey yok maalesef. Editlerken okuduğum için hangisi daha heyecanlı bir yerde bitiyorsa o mangadan devam ediyorum.


Son olarak, favori mottomu söylemeden geçemeyeceğim:

Hız değil devamlılık önemlidir, mangalarımızı bitirmeden hiçbir yere gitmiyoruz!

Soru, istek, minimum düzeyde şikayet için ulaşabileceğiniz adreslerimiz;

Discord     Twitter- Yorozuya OtakuTürk     Twitter- Haruhi


Ara ara başınızı şişirmek için güncel yazarım UwU takipte kalınız...

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode