Ufak Bir Neler Yaptık, Neler Oluyor Özeti

Açıyorum efendim blogu, takıyorum kulaklığı, evet diyorum geldi vakti...

Sevgiler saygılar efendim, yeni okullu, eski memur Haruhi- desu. 

Sebebi ziyaretim tabisi boş yapmak, mangaymış güncelmiş pek benlik değil artık. Neysem şaka bir yana bugün sadece açıklama var. Nerde kaldık, ne yaptık kısaca özetleyelim sonra da kaldığımız yerden devamke... (evet hâla eski kafalıyım.)

Öncelikle; Gintama'nın bittiğini bilmeyen duymayan gözüme gözükmesin, istirham ederim. Gintama aldığımız kısımdan itibaren bitmiştir, önceki bölümleri de yapma düşüncemiz var elbette ama her şeyin bir vakti zamanı var, sadece takipte kalın ve Yoruzuya'ya güvenin, unutmayın ki küçük ya da büyük her şeyi hakkıyla yaparız.. 

Biten bir başka serimiz de Sutenaide My Hero, kısaca tek yaoimiz. İndirme linkleri de eklenerek tamamlanan seriler arasına alınacak kendisi - indirme linkleri aktif. Canımız, biricik yaoimizin bir de ikinci sezonu varmış ama şu anlık onu yapma gibi bir düşüncemiz yok. Haru biz yapalım diyen olursa raw linkleri ve fontları vermek için hemen yanlarda bir yerlerdeki discord sunucusundayım, kapım her daim açık, çekinmeden gelin, beklerim.

Biten bir seri ile yepisyeni bir seriye de başlamış bulunuyoruz. Bilen bilir belki, çevirisi başlamış ama yarım kalan bir seri kendisi: Sesame Salt and Pudding. Manga-Tr ekibinden izin alarak yeni serimizi de paylaşmaya başlayacağız. Seriye kaldığı yerden değil de en baştan başlıyoruz. Bizden önce yapan tüm arkadaşların ellerine sağlık, umarım biz de hakkıyla bu seriyi yapıp finale taşırız. Takipte kalınız. 

Bir diğer josei serimiz Ase to Sekken'i de unutmadık tabisi... O seriye de kaldığımız şekilde devam ediyorum. Haftada bir gelir ayda bir gelir, ne sıklıkla gelir bilmiyorum ama unutmayın ki hızdan önce süreklilik daha önemlidir. 

Kıymetlimiz Beastars ise hala ve hala devam ediyor tabisi, katili bulmadan ya da Legoshi mutluluğa ermeden o seriyi de bırakmıyoruz, kısacası final olmadan kalmayacak. Blogu, Discord'u ve Twitter'ı takipte kalınız ki haberdar olunuz.

Değişik serimiz Okitenemuru'nun çevirisi bitti, darısı editinin başına (amin). Elimde bolca çevirisi olduğu için (yaklaşık 25-30 bölüm) bir süre ona ağırlık vereceğim ki sonuna gelip yeni mangalara yer açalım. Zaten heyecanlı ilerliyor, bölümler geldikçe göreceksiniz, yeni bölüm nerde kaldı diye bekleniyor, ben editlerken öyleyim en azından sizi bilemem. Okumayan varsa da mutlaka bir şans versin, sonra bırakamıyorsunuz.

Kısaca Rakudai, uzunca da... serimiz biraz sallantıda. Stella görmek istemiyorum ya da onun G-cup memelerini... Ama elbette ki o da devam ediyor, okuyucuları üzülmesin. Ikki için değer. Daha onu da şövalyelerin başı yapacağız, yapmadan olmaz. Babasını da gömdük mü tadından yenmez! 

Benim kıymetli Kou no Dori'm de devam ediyor tabisi, sizi tıp bilgileri ile doldurmadan bırakmam. Hele de şerefsiz bir adamın olduğu bu bölümde... Aklıma geldikçe delleniyorum. Neyse onun da ağzının payını verip Doktorumuzun müzik kariyerinde ilerlemesini de okuruz elbet. 

Eski projelerimizden Planetes'e de tekrar başlıyoruz. Petrol zenginliğimin -öhöm- kaymağını yiyeceğiz efenim. Beşinci bölüm ile geri dönüşünü yapacak canımız serimiz.

Açıklamadığım ya da merak ettiğiniz herhangi bir şey için kapım her daim açıktır. Bana vereceğim linklerden ulaşabilir, mangalar hakkında bilgi alabilirsiniz. Ne zaman gelir, niye gelmiyor diye sormadığınız sürece her sorunuza cevap veririm. Çünkü ne zaman geleceğini ben de bilmiyorum. Ya da bazen bir mangayı editlemek daha hoşuma gittiği için sadece onu yapmak istiyorum. Tabii ki bunda çevirmenlerimin yoğunluk durumu de etkili. Ders ya da iş arasına hobi olarak başladıkları işleri sıkıştırmalarını isteyemem. Herkesin kendi hayatı, farklı sorunları ya da sıkıntıları olabilir, bir de bunun üstüne gidip de bana manga çevir demek onları da beni de boğar ve bu hobiden aldıkları zevki, şevki yok eder. Sizin de buna anlayış göstermenizi istiyorum. Merak etmeyin, biricik mangalarımızı yetim bırakmayacağım. Bu hobiye başladığım yıldan beri hep bu düşüncem vardı ve böyle de oImaya devam edecek. 

Sevgiyle ve mangalarla kalın efenim, öpüldünüz.



Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode