Haruhi ile Hayat Dersleri Falan Filan


Herkese selamlar ottalar!! Uzun zamandır aktif değiliz, maalesef biliyoruz :( Blogla genel olarak ben ilgilendiğim için özel hayatımda yaşadığım şeyleri de ister istemez yansıtıyorum, isterdim ki her hafta düzenli bir şekilde bölüm yayınlayabilseydim. Ama bir ara sadece ağlama krizleri ve işe gitme rutinim vardı. Bazı şeyleri büyümek için yaşamak gerekiyormuş ama, en azından şu an daha olgun biriyim diyebilirim.


Evet özel hayatıma bu kadar girmek yeterli galiba... Gelelim serilere;

- Çevirisi tamamlanmış serimiz Okitenemuru ilk bitecek mangamız olacak, okumuyorsanız hem çizimi hem de konusu açısından bir şans verin derim. Ben editlerken heyecanlanıyorum, umarım okuyanlar da böyle hissediyordur.


- Uzun zamandır elimizde olan Beastars'ı da tamamlayacağız, çevirmeni saghmet deadline ile ölmemeye çalışıyormuş ama haftaya yeni bölüm çevirileri akacak, beklemede kalın ve Legoshi ile aşk yaşamamızı izleyin.


- Ase to Sekken'in çevirmeni Kuro da yaza tüm hızı ile dönecekmiş, bizim şapşik çiftimizi daha fazla göreceğimiz yaz tatiline hazırlıklı olun *^*


- Sesame, Salt and Pudding de tabii ki devam edecek serilerimiz arasında, özellikle de Haruhi diye bir karakter varken bırakmak olmaz.



- Rakudai Kishi no Chivalry ve Kou no Dori'ye şu anlık ara veriyoruz, Kou no Dori'nin çevirmeni ve editörü olarak diğer serilere öncelik vermem gerektiğini düşündüm. Kısaca Rakudai'nin de şu an bir çevirmeni yok, elimdeki seriler biterse duruma göre ya yeni çevirmen arayışına çıkacağız ya da eski çevirmenlerime kakalayacağı.

Kötülük is my love language.



- Sutenaide My Hero bırakılan seriler arasında görülüyor, iki sezonluk manganın sadece ilk sezonunu tamamladık çünkü, ikinci sezona başlamayacağız, biz yaparız diyenler için bir kez daha açıklama yapmış olayım.

Evet başka sorusu olan beni bulsun, kendinize cici bakın <3 seviliyorsunuz



Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode