Kayıtlar

Nisan, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

İzmirCon öncesi Cumartesi Günceli

Resim
Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Açıkcası ben heyecandan pır pır uçuyorum anlatamam! İzmirCon'17 var birazdan!!! Her Con'a giderken kendime bir amaç koyarım. Geçen DraCon a gittiğimde ben de kostümle gitmiştim, amacım karakterden çıkmamaktı ve zor olsa da tüm gün boyunca karakterden çıkmamıştım! Bu sefer sivil gittiğim için amacım TÜM KEDİ KIZLARLA FOTOĞRAF ÇEKİNMEK! AMA HEPSİYLE TEKER TEKER! HATTA BAZILARI İLE TOPLU DA OLUR!! Bu küçük Dünya'da Bayonetta'ya muhteşemlik açısından yaklaşabilecek şimdilik 2 şey var ve bunlardan bir tanesi kedi kızlar!! ALL HAIL NEKO'S!!!!!!!



Conventionlar da iyidir güzeldir de siz siz olun Cosplayer arkadaşlarımızın çok üstüne gitmeyin olur mu? Bazen çok korkunç şeyler yaşıyorlar. Geçen Convention'da maskesinden dolayı görme sorunu yaşayan bir Kylo Ren ile tanışmıştım. İlk başta sıkıntılarını anlamıyorsunuz fotoğraf çekinmiştim hayat güzeldi falan. Sonra lavaboda karşılaşmışt…

Shota Öncesi Cumartesi Günceli

Resim
Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? 23 Nisan kapıdayken bizler yaşlı bireyler olduğumuzdan içimizdeki çocuksal zevkleri geri getirmek pek eğlenceli gelir. En azından benim için öyle. Zaten zeka yaşı olarak 15 olduğumdan izin verin 12 gibi davranayım birkaç gün. Bayonetta da günceli yazdıktan sonra 24 saat içinde bitti halen hüzünlüyüm. Melek kıyma-döner anılarım sonsuza dek kalbimde yaşayacak....



Mangalara gelelim! Rakudai Kishi no Chivalry yeni bölüm geldi!!! Aslında Shiroe-san sağ olsun geldi. Baktım 60 sayfa dedim Shiroe'ye "bunu 30-30 part yapsak mı?" diye. Hain ve hiç arkadaş canlısı olmayan bir dille reddetti beni... Tabii sonra 60 sayfayı editlerken (reklamsız 56) onun çığlıklarını sıcacık kahvemi yudumlarken duyup mutlu oldum. Tatliş bir çevirmenim ben :3 Tabi keşke önceden çevirip insanları ve kendimi strese sokmasam demi? Ama n'aparsın hayat?


Ay dur Manganın konusunu anlatmayı unuttum. Bizim tahta Şizuku …

Melek Öldüren Cadı öncesi Cumartesi Günceli

Resim
Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? YAV BAYONETTA BİLGİSAYARA ÇIKTI!!! Nasıl mutluyum anlatamam aman tanrım. Etrafta nasıl Meleğin tekini Nusret'i kıskandıracak bir yöntemle şiş-kebap yaptığımı haykırırken beni bulabilirsiniz o denli mutluyum. En son arkadaşım evime gelip iyi misin diye soracaktı. Resmen oyun bitmesin diye azar azar oynuyorum. Bunu yaptığım ilk ve tek oyun bu. YAV AMA ŞİMDİ BAYONETTA ABLAMIZ KADAR MÜTHİŞ KİM VAR ALLASEN????


Bayonetta ablamızı ve mükemmel Melek kesme silahlarını bir yana bırakırsak Tokyo Ghoul Live Action filmi çıkıyor diyorlar. Korkuyorum ottalar korkuyorum. Hani 2. sezonun fiyaskosunu daha düzeltememişken siz niye her şeyi daha beter yapacak bir film yapıyonuz kardeş noluyor? Artı bu filmlerin en korkunç yanı CGI ile reel dünyayı birleştirememeleri. Hani Çocuğun kagunesi hiç gerçekçi mi diyeyim olayla alakalı mı diyeyim gözükmüyordu. Yav belki muccize olur ve mükemmel olur film ama bunu yazarke…

Yokluk Öncesi Cumartesi Günceli

Resim
Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Geçen hafta sizi Haruhi-sama'ya sattım affedersiniz. Aylık sınav öncesi stresten patlama ve hasta olma bayramına girmiştim de elimde ne var ne yok etrafa sattım. Hatta bu hafta ve geçen hafta Rakudai Kishi gelmemiş olmasının sebebi de bu bayram. Ama şimdi efenim o kadar ayağıma kadar gelmişler stresten patlayıp hasta da olmazsam ayıp olurdu. Sınavımı da verdiğime göre yaşasın bir sonraki bayrama kadar sizinleyiz!



O DEĞİL BOKU NO HERO ACADEMİA'NIN YENİ SEZONU GELDİ!!!!!! AMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN TTTTAAAAAAANNNNRRRRIIIIIMMMMM!!!! DDEEEEEEEKKKKKUUUUUUU!!!!! YER ÇEKİMİ İLE OYNAYAN KIIIIIZZ!!! KURBAĞA KIIIIIZ!!! AAAAAAAAA!!!! AAAAALLLLLL MİİİİİİGGGGGGGHHHHHTTTTT!!!!!! PLUUUUUUUSSSSS ULTRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! (görünmez kız da çok tatli lan kurbağa kızı geçebilir şu an emin değilim)



Ve tabi Shingeki no Kyojin'in de yeni sezonu geldi. Our lord and Savior Harambe'nin b…

Vize Sonrası Cumartesi Günceli

Resim
Selamlar bu hafta da karşınızda bulunmanın mutluluğuyla güncele geçelim demicem :P önce bi iki kelam edelim dedim ki güncel dolu gözüksün :D Bendeniz efenim Haruhi, vizesi biten şahıs ben olunca günceli de bana yıktılar, ben de peki dedim ve yazmaya başladım.

Öncelikle aramıza yeni bir editör katıldı heyyooo!!! Amma ve lakin kendisini tanıtmıyıcığım önce bi bölüm versin dimi ama :D Wagamama için editör bulmak sevindirdi :3 darısı diğer serilerin başına. Yani yine, yeni, yeniden diyoruz ki BİZE EDİTÖR BULUN!!!
Ondan sonracığıma... Bu hafta Shiroe sayesinde iki bölümümüz var, bir bölüm Ojojojo ve bir bölüm de Kou No Dori. Kou no Dori heyecanlı gidiyor bakalım, daha neler olacak merakla bekliyorum, okumayan varsa da şöyle bağırcam: ÇOK ŞEY KAÇIRIYORSUN! Ojojojo da yine aynı komikli, eğlenceli ilerleyiş var, onu da okuyun.
Rakudai'nin çevirmeninin de vize haftası olduğu için bölüm gelmedi. Zaten yorum yapmıyonuz <.< bir hafta yok ceza size, az yorum yapın yahu, onun editörü gaz…